• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
8
جانشین پلیس آگاهی ناجا:

کرمان وضعیت مطلوبی در زمینه کشف جرائم دارد

  • کد خبر : 6337
  • 06 شهریور 1398 - 11:36
کرمان وضعیت مطلوبی در زمینه کشف جرائم دارد

جانشین پلیس آگاهی ناجا گفت: امسال با توجه به شرایط اقتصادی وقوع جرائم به خصوص سرقت افزایش یافته است. به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود منفرد صبح چهارشنبه در همایش یک روزه ویژه کارکنان پلیس آگاهی و تجسس سراسر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان بیان داشت: هدف اصلی از برپایی این همایش، هماهنگی بین […]

جانشین پلیس آگاهی ناجا گفت: امسال با توجه به شرایط اقتصادی وقوع جرائم به خصوص سرقت افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود منفرد صبح چهارشنبه در همایش یک روزه ویژه کارکنان پلیس آگاهی و تجسس سراسر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان بیان داشت: هدف اصلی از برپایی این همایش، هماهنگی بین مجموعه پلیس آگاهی و پلیس‌های تخصصی دیگر در استان کرمان در خصوص کاهش جرائم است تا فاصله بین وقوع و کشف را برنامه‌ریزی و پیگیری کنیم.

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مال را به مال‌باختگان بازگردانیم لذا این اتفاق در کشور ساماندهی می‌شود.

جانشین پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به راه‌اندازی سامانه «نما» اشاره کرد و گفت: سامانه «نما» راه‌اندازی شده و اموال مسروقه بلاصاحب در آن قرار گرفته است تا مردم با مراجعه به این سامانه اموال سرقتی خود را شناسایی کنند و به صاحبانشان بازگردانده شود.

سردار منفرد اظهار داشت: هدف دیگر از برگزاری این همایش رسیدگی به شکایات در کمترین زمان ممکن است که در این رابطه برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام گرفته است همچنین از اهداف دیگر می‌توان به پیگیری دستورالعمل‌ها در استان اشاره کرد.

جانشین پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی یادآور شد: وضعیت و شرایط استان کرمان در ارتباط با کشف جرائم خوب است.

سردار منفرد گفت: امسال با توجه به شرایط اقتصادی وقوع جرائم به خصوص سرقت افزایش یافته لذا طی پنج ماه ابتدای سال جاری کشف جرائم نسبت به وقوع آن افزایش داشته که وضعیت استان کرمان در این رابطه خوب است.

وی گفت: عملکرد استان کرمان در کشف جرائم نسبت به کشور بسیار مطلوب است و مطمئنا با تلاش فرمانده انتظامی استان و کارکنان این نهاد وضعیت بهتر هم می‌شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6337
  • منبع : مهر

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.