• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
7
دادستان کرمان خبر داد:

کشف بیش از هزار و ٨١٨ قبضه سلاح غیر مجاز در کرمان

  • کد خبر : 17530
  • 02 آبان 1402 - 20:31
کشف بیش از هزار و ٨١٨ قبضه سلاح غیر مجاز در کرمان

دادستان کرمان از کشف بیش از یک هزار و ٨١٨ قبضه سلاح غیرمجاز در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد. مهدی بخشی گفت : پس از اغتشاشات سال گذشته با افزایش ورود سلاح به ویژه در جنوب استان مواجه بودیم و معاندین سعی داشتند سلاح غیر مجاز را جهت استفاده در اغتشاشات وارد کشور کنند. وی افزود: […]

دادستان کرمان از کشف بیش از یک هزار و ٨١٨ قبضه سلاح غیرمجاز در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

مهدی بخشی گفت : پس از اغتشاشات سال گذشته با افزایش ورود سلاح به ویژه در جنوب استان مواجه بودیم و معاندین سعی داشتند سلاح غیر مجاز را جهت استفاده در اغتشاشات وارد کشور کنند.

وی افزود: لذا طبق مصوبه شورای تامین طرح جمع‌آوری سلا‌های غیر مجاز در راستای افزایش سطح امنیت و جلوگیری از بروز جرایم در نقاط مختلف استان اجرایی شد. 

بخشی با اشاره به ناآرامی‌های سال گذشته و قصد سوء استفاده معاندین جهت مسلح نمودن اراذل و اوباش در کشور عنوان کرد: نیرو‌های فراجا، سازمان اطلاعات سپاه و بسیج شبانه روز در صدد هستند مبادی ورودی استان را در مرز کنترل و از ورود سلاح غیر مجاز جلوگیری کردند و تا کنون نیز کشفیات زیادی داشته‌اند. 

دادستان کرمان تصریح کرد: به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های خدوم فراجا در ۶ ماهه ابتدای سال تعداد ١ هزار و ٨١٨ قبضه سلاح غیر مجاز کشف شد که شاهد رشد ٢٣ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

بخشی اظهارکرد: به دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در سراسر استان توصیه می‌شود آن‌ها را تحویل دهند و با تدبیری که اندیشیده شده همکاران ما در دادسرای کل استان تخفیفات و مساعدت‌هایی در این خصوص در نظر خواهند گرفت تا افرادی که بصورت خودجوش سلاح را تحویل می‌دهند از ارفاقات قانونی پیش بینی شده بهره‌مند شده و مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.