• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
6
ابراهیمی:

گل گهر خوب بسته نشده است/ با سقوط تیم ما به دسته اول، فوتبال ایران ضرر می‌کند

  • کد خبر : 9259
  • 27 آذر 1398 - 12:16
گل گهر خوب بسته نشده است/ با سقوط تیم ما به دسته اول، فوتبال ایران ضرر می‌کند

کاپیتان تیم گل گهر سیرجان گفت: تیم گل گهر از ابتدای لیگ برتر به خوبی بسته نشد. علیرضا ابراهیمی کاپیتان تیم گل گهر سیرجان درباره شرایط نابسامان تیمش در لیگ برتر بیان کرد: چندین بار گفتم تیم گل گهر از ابتدای فصل تا به اینجای رقابت‌ها خود بسته نشده است و در پست‌هایی که به […]

کاپیتان تیم گل گهر سیرجان گفت: تیم گل گهر از ابتدای لیگ برتر به خوبی بسته نشد.

علیرضا ابراهیمی کاپیتان تیم گل گهر سیرجان درباره شرایط نابسامان تیمش در لیگ برتر بیان کرد: چندین بار گفتم تیم گل گهر از ابتدای فصل تا به اینجای رقابت‌ها خود بسته نشده است و در پست‌هایی که به بازیکن احتیاج داشتیم هیچ بازیکنی جذب نشد و اگر تیم نتیجه نگیرد به این دلیل است.

بعد از بازی با نساجی شرایط گل گهر بهتر می‌شود
وی افزود: اینکه گفته می‌شود تیم ما به همراه شاهین شهرداری بوشهر به دسته پایینتر سقوط می‌کند، اصلا درست نیست. تیم ما از لحاظ سخت افزاری با هیچ تیمی قابل مقایسه نیست. اینکه تیم ما نتیجه نمی‌گیرد دلیل بر این نمی‌شود که به لیگ دسته اول سقوط می‌کند. چهار تیم بالای سر ما در جدول هم شرایط مشابهی مثل ما دارند و مطمئن باشید که بعد از بازی با نساجی شرایط تغییر خواهد کرد.

با سقوط تیم ما به دسته اول، فوتبال ایران ضرر می‌کند
ابراهیمی در ادامه بیان کرد: گل گهر از لحاظ مالی، امکانات و ساختاری واقعا عالی است و خدا کند همچین تیمی در لیگ برتر ماندنی شود. چرا که در فوتبال ایران واقعا پول آنچنانی نیست و در صورتی که این تیم بیافتد همگی ضرر می‌کنیم.

جلالی به گل گهر شخصیت داد
کاپیتان تیم گل گهر در مورد حضور مجید جلالی به عنوان سرمربی در این تیم عنوان کرد: تیم ما نسبت به گذشته خیلی بهتر بازی می‌کند. جلالی به تیم ما شخصیت داده است. بازیکنان ما در هر بازی ۷ یا ۸ موقعیت در بازی‌ها ایجاد می‌کنند در حالی که در گذشته از نیمه زمین خود نمی‌توانستیم بیرون برویم. امیدوارم این روند رو به رشد به اولین پیروزی گل گهر منجر شود.

امیدوارم بازیکنان جدید به پیشرفت گل گهر کمک کنند
او همچنین عنوان کرد: برای گرفتن بازیکن تیم ما از الان دست به کار شده است و رحمان احمدی دروازه بان سابقه فوتبال کشورمان در تمرینات گل گهر شرکت می‌کند و اگر به تیم ما اضافه شود واقعا به گل گهر شخصیت می‌دهد. امیدوارم هر کسی که به تیم ما اضافه می‌شود، در جهت پیشرفت تیمی تلاش کند.

ابراهیمی همچنین در مورد گلزنی اش در بازی مقابل پرسپولیس تهران اظهار کرد: از روی بدشانسی ۲ گل خوردیم. زحمت بچه‌ها باعث شد تا خود را مانند یک گل به دروازه پرسپولیس نشان دهد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9259

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.