• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
مدیر نظام فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان:

۱۰۰۰ شرکت توانمند در کرمان وجود دارد

  • کد خبر : 9329
  • 28 آذر 1398 - 8:53
۱۰۰۰ شرکت توانمند در کرمان وجود دارد

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: به شکل‌های مختلف به دنبال مرتفع کردن مشکلات پیمانکاران هستیم تا حق آنها ضایع نشود. به گزارش خبرنگار مهر، مهران اسماعیلی مقدم چهارشنبه شب در همایش «تأثیر نقش پیمانکاران عمرانی در رونق و بهبود فضای کسب و کار» با اشاره به اینکه […]

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: به شکل‌های مختلف به دنبال مرتفع کردن مشکلات پیمانکاران هستیم تا حق آنها ضایع نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران اسماعیلی مقدم چهارشنبه شب در همایش «تأثیر نقش پیمانکاران عمرانی در رونق و بهبود فضای کسب و کار» با اشاره به اینکه شورای فنی برای به دنبال هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران است، اظهار کرد: در زمینه نظارت بر پروژه‌ها علی رغم محدودیت تعداد نیروها در حال فعالیت هستیم از ابتدا سال تا کنون ۵۴ جلسه برای نظارت بر پروژه‌ها تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه به شکل‌های مختلف به دنبال مرتفع کردن مشکلات پیمانکاران هستیم تا حق آنها ضایع نشود، اظهار داشت: بالغ بر ۹۸ درصد مشکلات پرونده‌های ارجاعی مرتفع شده و کارفرمایان پذیرفته اند.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان تعداد مصوبات این کار گروه به ۸۱ مورد رسیده است، ادامه داد: باید جامعه پیمانکاران پالایش لازم را در کار خود داشته باشند و در این زمینه بروز رسانی لازم را انجام دهند.

وی با بیان این مطلب که ۱۰۰۰ شرکت توانمند در استان کرمان داریم، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی هم همکاری خوبی با پیمانکاران دارند در نقطه مقابل اگر مشکلاتی هم پیمانکاران با دستگاه‌های اجرایی دارند باید به دنبال رفع آنها باشیم.

اسماعیلی مقدم با اشاره به اهمیت کارگروه‌های آموزشی و ضرورت شرکت پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی، افزود: در این زمینه هزار ساعت آموزش برای افراد مربوطه برگزار شد.

وی تصریح کرد: استان کرمان در زمینه شاخص ارزیابی پیمانکاران رتبه دوم و در زمینه آموزش رتبه اول کشور را کسب

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9329

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.