• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

۱۲هزار میلیارد ریال پروژه برای شهرک صنعتی سیرجان تعریف شد

  • کد خبر : 17466
  • 29 مهر 1402 - 18:47
۱۲هزار میلیارد ریال پروژه برای شهرک صنعتی سیرجان تعریف شد

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه ۱۲ هزار میلیارد ریال طرح و پروژه برای شهرک صنعتی شماره ۲ سیرجان تعریف شده است، ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده زیرساخت‌ها و خدمات مورد نیاز این شهرک تا پایان سال جاری به سرانجام برسد. فرشاد مقیمی شامگاه جمعه در بازدید از […]

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه ۱۲ هزار میلیارد ریال طرح و پروژه برای شهرک صنعتی شماره ۲ سیرجان تعریف شده است، ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده زیرساخت‌ها و خدمات مورد نیاز این شهرک تا پایان سال جاری به سرانجام برسد.

فرشاد مقیمی شامگاه جمعه در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ سیرجان افزود: ۶۰ هکتار ساخت و سازها هم در این شهرک اجرا و تحویل صنایع کوچک خواهد شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌سازی برای جذب سرمایه‌گذار از محورهای مورد توجه و راهبردهای اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور است، ادامه داد: یک‌هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی که می توانند در این شهرک مستقر شوند، فعالیت خود را در آینده آغاز می کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت عنوان کرد: زیرساخت‌های قابل توجهی از سال‌های گذشته در شهرک صنعتی سیرجان تعریف شده که باید انجام و علاوه بر آن اراضی این شهرک باید در بازه زمانی تعیین شده آماده‌سازی شود.

مقیمی در خصوص اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران نیز افزود: منتظریم سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی در این شهرک، ساخت و سازهایی را انجام دهند تا تسهیلات تبصره ۱۸ به آنها پرداخت شود.

۳۴ هزار اشتغالزایی در شهرک های صنعتی کرمان

معاون اقتصادی استاندار کرمان نیز در بازدید از این شهرک صنعتی گفت: بیش از ۳۴ هزار اشتغال در شهرک‌های صنعتی این استان ایجاد شد ضمن آنکه ارتباط صنایع کوچک و بزرگ و راه‌اندازی شهرک‌های تخصصی هم در استان اولویت ماست.

امیر حسن زاده افزود: اولویت کاری ما در استان حمایت صنایع بزرگ از صنایع کوچک است تا پس از ابلاغ مرحله دوم تسهیلات اعطایی به واحدهایی که ۲ شاخصه تولید و اشتغال را داشته باشند نسبت به پرداخت آن اقدام شود.

در این بازدید زیرساخت های صنفی شهرک صنعتی شماره ۲ سیرجان با هزینه سه هزار میلیارد ریال از اعتبار از محل آورده سرمایه گذاران و تسهیلات بانکی به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی آسفالت و گازرسانی به طول ۳۲ کیلومتر با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و عملیات اجرایی زیرساخت های مورد نیاز این شهرک با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.