• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
8
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

۴ میلیون و ۲۳۸ هزار تردد در ۹۵ محور استان کرمان

  • کد خبر : 10564
  • 18 فروردین 1399 - 17:41
۴ میلیون و ۲۳۸ هزار تردد در ۹۵ محور استان کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا ۱۴فروردین جاری حدود ۴ میلیون تردد در ۹۵ محور مجهز به دستگاه‌های تردد شمار آنلاین جاده‌ای استان کرمان گزارش شده است. سید علی حاج سید علیخانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: کمترین تردد روزانه […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا ۱۴فروردین جاری حدود ۴ میلیون تردد در ۹۵ محور مجهز به دستگاه‌های تردد شمار آنلاین جاده‌ای استان کرمان گزارش شده است.

سید علی حاج سید علیخانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: کمترین تردد روزانه در محور‌های مواصلاتی استان کرمان که مجهز به دستگاه‌های تردد شمار آنلاین بودند، در تاریخ ۱۳ فروردین ماه ۹۹ با ثبت میانگین ساعتی ۲ تردد در ساعت ثبت شده است.

او با بیان اینکه در این مدت محور‌های راور- چترود، دیهوک – راور، چترود – راور و زرند- بافق کمتری سهم تردد در استان را در ایام نوروز به خود اختصاص داده‌اند، افزود: در ایام نوروز ۹۹ و از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا ۱۴فروردین امسال، حدود ۴ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۸۶ تردد در ۹۵ محور مجهز به دستگاه‌های تردد شمار آنلاین جاده‌ای استان کرمان گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش تردد را داشته ایم.

او به اقدامات صورت گرفته برای کاهش ترافیک و همچنین تصادفات در محور‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: به منظور افزایش ضریب ایمنی حمل و نقل و جلوگیری از بروز سوانح و تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروزی، این اداره کل طرح گشت‌های نامحسوس کنترل ترافیک جاده‌ای را با همکاری پلیس راه استان، توسط تیم‌های گشت زنی و به‌صورت روزانه در محور‌های مواصلاتی سطح استان به مرحله اجرا در آورده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به نقش دوربین‌های ثبت تخلف دوربین هوشمند در جاده‌های استان در کنترل ترافیک استان اشاره کرد و گفت: از جمله راهکار‌های موثر و کارا در این برای، کنترل سرعت در محدوده ایمن و مجاز با استفاده از سامانه‌های هوشمند کنترل ترافیک است که ضمن استفاده کمینه از نیروی انسانی بیشترین کنترل را بر سرعت‌های غیر مجاز و حادثه ساز در طول راه‌ها تامین می‌کند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10564
  • منبع : باشگاه خبرنگاران

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.