• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7

دقیقاً کدام تیم خصوصی می‌شود؟

  • کد خبر : 11398
  • 23 تیر 1399 - 11:28
دقیقاً کدام تیم خصوصی می‌شود؟

سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش توضیح بدهند دقیقاً چه چیز را می‌خواهند واگذار کنند؟ این دو باشگاه از هر نظر بنگاه‌های اقتصادی زیان‌ده محسوب می‌شوند و میلیارد‌ها تومان بدهی تسویه نشده دارند.این روز‌ها دوباره بحث بر سر خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بر سر زبان‌ها افتاده است. دو باشگاهی که انگار موظفند بعضی افراد […]

سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش توضیح بدهند دقیقاً چه چیز را می‌خواهند واگذار کنند؟ این دو باشگاه از هر نظر بنگاه‌های اقتصادی زیان‌ده محسوب می‌شوند و میلیارد‌ها تومان بدهی تسویه نشده دارند.
این روز‌ها دوباره بحث بر سر خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بر سر زبان‌ها افتاده است. دو باشگاهی که انگار موظفند بعضی افراد گمنام را به اوج شهرت برسانند و به بعضی آدم‌های دیگر خدمات ویژه دهند. هر بار درست به هنگام تعویض دولت‌ها، می‌گویند این دو باشگاه قرار است خصوصی شوند.
حالا دوباره چند هیزم به تنور ریخته‌اند و بحث خصوصی‌سازی داغ شده است، اما وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی دقیقاً قرار است چه چیز را واگذار کنند؟ چه از این دو باشگاه باقی مانده است که واگذار کنند؟ بهروز رهبری‌فرد چندی قبل می‌گفت چک وصول نشده و ۱۵ میلیون تومانی‌ام از باشگاه پرسپولیس را در ویترین خانه‌ام گذاشته‌ام. از این چک‌ها تا دل‌تان بخواهد در کشوی میز و صندوقچه بازیکنان و مربیان مختلف هست. اشپیتیم آرفی بازیکنی که ۱۰ سال قبل در پرسپولیس بازی می‌کرد، همین دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت و بر سر مالیات ۷۸ میلیون تومانی (به رقم دقت کنید) با باشگاه به توافق رسید.
در استقلال هم اوضاع همین است. فقط علی فتح‌ا… زاده میلیارد‌ها تومان از استقلال طلبکار است، چون ده‌ها چک وصول نشده از بازیکنانش گرفته و به آن‌ها پول داده و این چک‌ها هرگز پول نشده‌اند.
سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش توضیح بدهند دقیقاً چه چیز را می‌خواهند واگذار کنند؟ این دو باشگاه از هر نظر بنگاه‌های اقتصادی زیان‌ده محسوب می‌شوند و میلیارد‌ها تومان بدهی تسویه نشده دارند. با هر که صادق نیستیم، با خود صادق باشیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11398
  • منبع : خبر ورزشی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.