• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

اطلاعیه استقلال: نگران نباشید، محروم نیستیم

  • کد خبر : 17976
  • 24 دی 1402 - 8:48
اطلاعیه استقلال: نگران نباشید، محروم نیستیم

باشگاه  استقلال با انتشار اطلاعیه و همچنین مصاحبه ای از طرف معاون حقوقی خود، محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن جدید را رد و اعلام کرد که پنجره آبی ها به زودی باز می شود. انتشار خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال، باعث بروز شایعاتی درخصوص فعالیت این تیم در بازار زمستانی شد. […]

باشگاه  استقلال با انتشار اطلاعیه و همچنین مصاحبه ای از طرف معاون حقوقی خود، محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن جدید را رد و اعلام کرد که پنجره آبی ها به زودی باز می شود.
 انتشار خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال، باعث بروز شایعاتی درخصوص فعالیت این تیم در بازار زمستانی شد. در سامانه جدیدی که فیفا راه اندازی کرده، آمده است که آبی پوشان تا سه پنجره متوالی، حق جذب بازیکن جدید ندارند که این موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.
چند سالی است که فیفا با برداشتن قوانین سختگیرانه قبلی، به محض پرداخت مطالباتی که باشگاه ها دارند، پنجره آنها را باز می کند اما از آنجایی که در این سامانه مقابل نام سرخابی ها از عبارات متفاوتی استفاده کرده بود، همین مسئله باعث بروز شایعاتی شد مبنی بر اینکه پنجره پرسپولیس با پرداخت طلب رادوشویچ باز شده اما استقلال به طور قطعی تا سه پنجره متوالی، از جذب بازیکن جدید محروم است حتی اگر مطالبات دستیاران ساپینتو را نیز پرداخت کند.
همین مسئله سبب شد تا باشگاه استقلال اطلاعیه ای را تحت مصاحبه با بختیاری معاون حقوقی خود منتشر کرده و ابهامات را برطرف کند. در بخش ابتدایی این اطلاعیه آمده است:
در حالی که تحلیل برخی رسانه ها از محتویات سامانه تازه تاسیس فیفا  پیرامون محرومیت باشگاه های ایرانی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه ها منجر به انتشار شایعه محکومیت سنگین باشگاه استقلال در نقل و انتقالات شده و همین تفسیر، نگرانی هواداران عزیز استقلال را به همراه داشته، رسانه رسمی باشگاه استقلال صحت و سقم این تفسیر ها از بختیاری، معاونت حقوقی باشگاه جویا شد که ایشان تاکید کرد طبق قوانین فیفا، جریمه های تنبیهی و محکومیت های نقل و انتقالاتی فیفا با پرداخت بدهی و جلب رضایت شاکی منتفی می شود.
شایعه محکومیت این باشگاه به محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی که در فضای مجازی منعکس شده و به برخی خبرگزاری ها و رسانه ها نیز راه یافته، صحت ندارد و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل شکایت دستیاران ساپینتو به صورت موقت بسته شده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.