• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9
امام جمعه سیرجان:

آمریکا شکست خورده میدان سیاست است

  • کد خبر : 5629
  • 12 مرداد 1398 - 10:43
آمریکا شکست خورده میدان سیاست است

امام جمعه سیرجان گفت: آمریکا شکست خورده میدان سیاست حتی در زمینه دیپلماسی است. حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز روز گذشته اظهار داشت: با هر اقدام دستگاه حاکمه آمریکا و شخص ترامپ، باطن شیطانی و نفاق آنان بیشتر آشکار می‌شود. وی عنوان کرد: این اقدام تحریم وزیر خارجه یک کشور آن هم به بهانه […]

امام جمعه سیرجان گفت: آمریکا شکست خورده میدان سیاست حتی در زمینه دیپلماسی است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز روز گذشته اظهار داشت: با هر اقدام دستگاه حاکمه آمریکا و شخص ترامپ، باطن شیطانی و نفاق آنان بیشتر آشکار می‌شود.

وی عنوان کرد: این اقدام تحریم وزیر خارجه یک کشور آن هم به بهانه اینکه وی سیاست‌های نظام و کشورش را به جهان مطرح می‌کند باید اعلام کرد که آمریکا شکست خورده میدان سیاست حتی در زمینه دیپلماسی است.

امام جمعه سیرجان افزود: مقاومت در مقابل دشمنان لازمه اقتدار و پیروزی نهایی است و همین ایستادگی و مقاومت موجب عقب‌نشینی آمریکا از مواضع جنگ‌طلبانه خود شد وهمین مقاومت شکست و نابودی آمریکا و صهیونیست‌ها را رقم می‌زند.

حسینی گفت: مردم یمن نیز با همین ایستادگی و مقاومت آل سعود را از اقدام نظامی خود پشیمان کردند و طی یک هفته یمنی‌ها ۹ فروند پهباد سعودی را ساقط کردند و آل سعود به زودی تسلیم خواهد شد وبا شکستی مفتضانه به جنگ افروزی خود پایان خواهد داد.

خطیب جمعه سیرجان به برنامه جدی دشمنان در ترویج فرهنگ بدحجابی و بی‌حجابی و حمایت از آن اشاره و بیان کرد: تذکر لسانی نباید فراموش شود و ضرورت اجرایی دارد و در این زمینه هم پلیس با اقتدار وارد عمل شده است که باید قدردان نیروی انتظامی در حفظ حرمت‌ها و امنیت روانی مردم شد.

حسینی از رئیس قوه قضائیه مبنی بر دستور رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی خارج از نوبت قدردانی کرد و اظهار داشت: طی این مدت برای ۹۷۸ پرونده حکم صادر شده و مردم هم در این اقدام ابراز خرسندی و رضایت دارند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5629

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.