• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

استعفای شهردار سیرجان به خطبه‌های نماز جمعه کشید

  • کد خبر : 17314
  • 27 مرداد 1402 - 11:35
استعفای شهردار سیرجان به خطبه‌های نماز جمعه کشید

برخی منابع خبری طی روزهای اخیر در حالی از احتمال استعفای شهردار شهر بزرگ و مهم سیرجان خبر داده بودند که امام جمعه این شهر نیز به این موضوع اشاره و از ادامه فعالیت این مدیر شهری حمایت کرد. امام جمعه سیرجان امروز در خطبه دوم نماز جمعه از علی اکبر کریمی شهردار این شهر […]

برخی منابع خبری طی روزهای اخیر در حالی از احتمال استعفای شهردار شهر بزرگ و مهم سیرجان خبر داده بودند که امام جمعه این شهر نیز به این موضوع اشاره و از ادامه فعالیت این مدیر شهری حمایت کرد.

امام جمعه سیرجان امروز در خطبه دوم نماز جمعه از علی اکبر کریمی شهردار این شهر حمایت کرد و گفت : امروز سیرجان به وجود وی نیاز دارد.

حجت الاسلام عباس مسلمی زاده تصریح کرد: اگر شهردار استعفا داده یا تصمیم براشتغال در جایی دیگر دارد درتصمیم خود تجدید نظر کند زیرا مردم از عملکرد وی رضایت دارند.

وی افزود: شهر بزرگی مثل سیرجان نیازمند مردانی لایق و توانمند است تا بتوانند بیشتربه مدیریت شهری برسند و زیرساخت هایی که وی ایجاد کرده را بایستی به اتمام برسانند؛ لذا وی که این روزها در مرخصی هستند به مدیریت خود ادامه دهند.

وی بر نیاز جامعه به مدیران جهادی تاکید کرد و گفت : کار شبانه روزی مدیران برای عمران و آبادانی هر شهر و منطقه نیاز است، مردم هم مدیران جهادی را دوست دارند و قدردان تلاش های آنان هستند.

امام جمعه سیرجان گفت: ازگردانندگان فضاهای مجازی هم تقاضا داریم بدون توجه به حقایق هر مطلبی را نشر ندهند و در تحقق وحدت ملی مشارکت کنند.

کریمی ۲۱ شهریور سال ۱۴۰۰ با هفت رای اعضای شورای اسلامی سیرجان به عنوان شهردار سیرجان انتخاب و گفته می‌شود استعفایش را اعلام کرده و به مرخصی رفته است.

براساس اعلام رسانه های محلی، رییس شورای اسلامی سیرجان نیز طی روزهای اخیر در نشست خبری از عملکرد شهرداری و ضرورت حمایت از اقدامات وی دفاع کرده و درباره علت استعفا گفته بود:« شاید فشارهای خارج از مدیریت شهری» نقش داشته باشد.

امام جمعه سیرجان همچنین در ادامه ضمن اینکه اقدام کورکورانه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد، به انتخابات امسال نیز پرداخت و گفت: در انتخابت آینده حضور پرشور مردم قطعی است، همانطور که در پیش‌ثبت نام نیز ازهمه گروه‌ها و جبهه های سیاسی آمدند و دشمنان اسلام نگران و ناراحت هستند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17314

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.