• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
بگوویچ: گل نزدن برای ‌گل‌گهر یک آلارم است

دوست داریم لیگ هر چه زودتر شروع شود

  • کد خبر : 5507
  • 06 مرداد 1398 - 10:41
دوست داریم لیگ هر چه زودتر شروع شود

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: من شنیده‌ام شروع لیگ ممکن است ۱۰، ۱۵ و یا حتی ۲۰ روز طول بکشد. فعلاً با این شرایط می‌سازیم اما این شرایط برای همه مربیان و همه تیم‌ها سخت است. تیم گل‌گهر سیرجان پس از حضور در تورنمنت شهدای استان فارس، تمریناتش را در تهران پیگیری می‌کند و شاگردان […]

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: من شنیده‌ام شروع لیگ ممکن است ۱۰، ۱۵ و یا حتی ۲۰ روز طول بکشد. فعلاً با این شرایط می‌سازیم اما این شرایط برای همه مربیان و همه تیم‌ها سخت است.

تیم گل‌گهر سیرجان پس از حضور در تورنمنت شهدای استان فارس، تمریناتش را در تهران پیگیری می‌کند و شاگردان وینگو خودشان را برای لیگ نوزدهم آماده می‌کنند. آن‌ها در هفته جاری سه بازی تدارکاتی با تیم‌های نساجی، نفت آبادان و سپاهان برگزار می‌کنند. سرمربی کروات نماینده سیرجان در لیگ برتر به تشریح وضعیت و شرایط آماده سازی تیمش پرداخت که خلاصه آن را تقدیم شما می‌کنیم.

یک تورنمنت ۴جانبه را شیراز را پشت‌سر گذاشتید، این تورنمنت برای شما و تیمتان چطور بود؟

ما دو بازی در آنجا انجام دادیم. در اولین بازی مقابل پارس جم از بازیکنانم خیلی راضی بودم بچه‌ها فوق‌‌‌العاده خوب بازی کردند و فقط یک پنالتی باعث شد که تیم من ببازد. در بازی دوم هم مقابل فجرسپاسی من یک تیم دیگر را به زمین فرستادم فقط در ۲۰ دقیقه آخر نفرات اصلی را وارد زمین کردم. البته همیشه گفته‌ام همه ۲۲ بازیکن تیم، اصلی هستند. آنها باید بجنگند و نباید فکر کنند بازی‌ها راحت است، آنها نباید فقط لباس بپوشند و بازی کنند. بعد از این تورنمنت دو روز استراحت کردیم و بچه‌ها از روز سوم تمرینات را شروع کردند، فوق‌‌العاده خوب و باکیفیت کار می‌کنند.باید سه بازیکن خارجی یدرپست‌های فوروارد، پلی‌میکر و دفاع وسط بگیریم که باشگاه تلاش می‌کند آنها را جذب کند. ان شاءالله تا ۷، ۸ روز آینده این بازیکنان به ایران می‌آیند و تیم من کامل می‌شود. من اطمینان دارم تیم من می‌تواند در لیگ برتر یک نتیجه خوب بگیرد.

تورنمنت شیراز چقدر کیفیت داشت و به شما برای پیشرفت برنامه‌هایتان کمک کرد؟

صد درصد. حضور در یک تورنمنت خیلی به ما کمک می‌کند. بازی رسمی خیلی با تمرین فرق دارد، تیم من در مسابقات امسال لیگ ایران شانس زیادی دارد، متأسفانه ما بدون پیمان رنجبری بازی می‌کنیم، در هر دو بازی چندین موقعیت داشتیم اما به گل نرسیدیم که این یک آلارم است. مقابل پیکان صفر – صفر کردیم، در این دو بازی هم گل نزدیم. باید بیشتر کار کنیم، ضمن اینکه باید بازیکن با کیفیتی که بتواند گلزنی کند، جذب کنیم. اینکه بازی دست شما باشد فایده‌ای ندارد تا گلزنی نکنید.

به نظر می‌رسد پیمان رنجبری در اردوی تیم ملی مصدوم شده است.

متأسفانه او الان مصدوم است. دکترها به من برنامه دادند و او به صورت انفرادی کار و تمرین می‌کند، ممکن است در ۸، ۹ روز آینده او به تیم اضافه شود.

بازیکن‌های تیم شما تا چه حد آماده هستند و شما چند درصد از شرایط فعلی آنها راضی هستید؟

بازیکن جدید و تازه وارد در تیم ما زیاد است، هیچ باشگاهی نمی‌تواند با این شرایط خیلی زود به شرایط خیلی خوب برسد. تیم برای یک جور شدن نیاز به زمان دارد و طول می‌کشد، فکر و تلاشم این است که تیم‌‌ ما تا یکی، دو ماه آینده درست شود.

لیگ برتر در فصل جدید با حضور مربیانی که تازه به ایران آمده‌اند از نظر شما چگونه خواهد بود؟

من فکر می‌کنم لیگ خوبی خواهد شد چرا که تعداد زیادی تیم خوب در لیگ امسال وجود دارد. پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتور، پدیده و فولاد همگی بازیکنان خوبی گرفته‌اند. به جز این‌ها تیم‌هایی مثل ما، پیکان، سایپا و پارس جم و ماشین‌سازی مهم هستند که تلاش می‌کنند در نیمه بالایی جدول باشند و برای این می‌جنگند. در لیگ امسال مربی خارجی زیاد است. دنیزلی، استراماچونی، کالدرون و اسکوچیچ. اینها می‌توانند با بازیکنان خوبی که تازه جذب کرده‌اند و در اختیار دارند،کیفیت لیگ را بالا ببرند.

در این هفته سه بازی لیگ برتری برای بازیکنان تیم‌تان برنامه‌ریزی کرده‌اید. آیا به قول ایرانی‌ها قصد دارید بازیکنان را شلاق بزنید؟!

نه این‌طور نیست، هر چه بازی بیشتری انجام دهیم شرایط تیم بهتر می‌شود و کیفیت بهتری پیدا می‌‌کنیم و زودتر تصویر تیم روشن می‌شود.

روز جمعه باید به مصاف سپاهان بروید. چقدر از تیم امسال سپاهان شناخت دارید؟

سپاهان تیم فوق‌‌العاده خوبی است، یک مربی دارد که سال‌های طولانی در ایران موفق بوده است، امیر قلعه‌نویی امسال فوق‌العاده خوب بازیکن گرفته است و به نظر من سپاهان یکی از مدعیان لیگ برتر خواهد بود.

تیم خودتان چه عملکردی خواهد داشت؟

اولین هدف ما این است که تلاش کنیم سال اول در لیگ برتر بمانیم هر چه بیشتر امتیاز بگیریم بهتر است، این اولین هدف ما است و بعد از آن ممکن است در سال آینده یا سال‌های بعد سازمان باشگاه و امکانات سیرجان بهتر شود، در این صورت ما می‌توانیم به فکر نتیجه بهتر باشیم، فقط خواهشم از مردم و هواداران این است که صبور باشند، چون لیگ برتر خیلی با لیگ یک فرق می‌کند، کیفیت خیلی بالاتری دارد، شما می‌توانید در یک بازی دوستانه با یک تیم لیگ برتری خوب بازی کنید اما در ۳۰ بازی شما نیاز دارید که بازیکنان خوب، برنامه خوب، سازمان باشگاهی و امکانات خوب داشته باشید. من اطمینان دارم باشگاه گل‌گهر تلاش می‌کند امکانات خوبی فراهم کند و درست کار کند، باید ببینیم در آینده چه می‌شود، من خیلی امیدوار هستم و به مدیریت باشگاه و بازیکنانم اطمینان دارم.

دیر شروع شدن لیگ برنامه‌های شما را دچار مشکل نمی‌کند؟

ما باید بدانیم لیگ چه زمانی شروع می‌شود، باید به ما بگویند که لیگ مثلاً بعد از ۸ روز شروع می‌شود. اینکه ما بین دو بازی دوستانه تمرین و کار می‌کنیم تا لیگ شروع شود، خوب نیست، ما دوست داریم که بدانیم لیگ کی شروع می‌شود و دوست داریم که هر چه زودتر شروع شود، من شنیده‌ام ممکن است ۱۰، ۱۵ و یا حتی ۲۰ روز طول بکشد. فعلاً با این شرایط می‌سازیم اما این شرایط برای همه مربیان و همه تیم‌ها سخت است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5507

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.