• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
سرپرست گل‌گهر:

هیچ بازیکنی را به استقلال نمی‌دهیم/ با تورس و عاشوری تماس بگیرند شکایت می‌کنیم

  • کد خبر : 17956
  • 24 دی 1402 - 8:14
هیچ بازیکنی را به استقلال نمی‌دهیم/ با تورس و عاشوری تماس بگیرند شکایت می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: اگر متوجه شویم باشگاه استقلال با تورس و عاشوری مذاکره کرده باشد شکایت خواهیم کرد. حیدر افسری در خصوص اینکه گفته می شود روبرتو تورس و علی‌اصغر عاشوری مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته‌اند و آیا باشگاه گل‌گهر سیرجان موافق جدایی دو بازیکن است یا خیر اظهار کرد: اصلاً […]

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: اگر متوجه شویم باشگاه استقلال با تورس و عاشوری مذاکره کرده باشد شکایت خواهیم کرد.

حیدر افسری در خصوص اینکه گفته می شود روبرتو تورس و علی‌اصغر عاشوری مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته‌اند و آیا باشگاه گل‌گهر سیرجان موافق جدایی دو بازیکن است یا خیر اظهار کرد: اصلاً باشگاه استقلال از ما بازیکن نخواسته است.  

وی در مورد اینکه اخبار حکایت از  جذب این دو بازیکن توسط استقلال دارد عنوان کرد: خبر فیک و جعلی اطراف باشگاه استقلال زیاد است. زمانی انتقال یک بازیکن رسمیت پیدا می‌کند که نامه رسمی از سوی باشگاه خواهان داده شود.  

سرپرست تیم گل‌گهر در خصوص اینکه این روزها ارسال نامه رسمی در نقل و انتقالات ایران  صورت نمی گیرد و مذاکرات شفاهی و از طریق واسطه ها است گفت: فرض بر اینکه نامه نگاری کم شده و تماس تلفنی گرفته می‌شود. هیچ شخصی از باشگاه استقلال با مدیران باشگاه گل‌گهر تماسی نگرفته است. بازیکنانی که  گفته می شود استقلال می‌خواهد قرارداد دو ساله با ما دارند. مستقیم هم با بازیکن تماس گرفته باشند، خلاف قانون است و می‌توانیم از او شکایت کنیم. البته قرارداد تورس یک ساله است و قرارداد عاشوری دو ساله است.

وی خاطرنشان کرد: اگر انتقال این دو بازیکن به استقلال نزدیک است چرا ما بی‌اطلاع هستیم؟ اگر  شایعات اینگونه است که ما هم بگوییم نزدیک به جذب روزبه چشمی هستیم.اگر نامه رسمی هم زده نمی‌شود باید حداقل مسئولان باشگاه استقلال با یکی از مسئولان باشگاه گل‌گهر تماس بگیرند. تورس و عاشوری تحت قرارداد باشگاه گل‌گهر هستند. اگر با هر یک از این بازیکنان ارتباط برقرار کرده باشند آن‌ها باید از باشگاه بخواهند تا برای جدایی اقدام شود که این موضوع خلاف قانون است و شاکی خواهیم شد.

افسری یادآور شد: اگر درخواست رسمی چه با نامه و چه تلفنی برای جذب تورس و عاشوری از سوی باشگاه استقلال ارائه شود، باشگاه گل‌گهر با جدایی هیچ بازیکنی موافقت نخواهد کرد و به‌ خصوص این دو بازیکن را به استقلال نمی‌دهیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.