• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
بگوویج:

مطمئنم یک تیم قدرتمند روانه لیگ برتر کردم

  • کد خبر : 6050
  • 31 مرداد 1398 - 10:07
مطمئنم یک تیم قدرتمند روانه لیگ برتر کردم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: کاملا راضی هستم از عملکرد یارگیری این فصل برای گل‌گهر و مطمئن هستم که یک تیم خیلی خوب و قدرتمند روانه این فصل کردم که بتوانیم خیلی خوب بازی کنیم. وینگو بگوویچ در نشست خبری پیش از بازی گل‌گهر مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که امسال […]

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: کاملا راضی هستم از عملکرد یارگیری این فصل برای گل‌گهر و مطمئن هستم که یک تیم خیلی خوب و قدرتمند روانه این فصل کردم که بتوانیم خیلی خوب بازی کنیم.

وینگو بگوویچ در نشست خبری پیش از بازی گل‌گهر مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که امسال تیم گل‌گهر سیرجان نه‌تنها نماینده شهر سیرجان بلکه استان و جنوب شرق کشور است در لیگ، گل‌گهر سیرجان تنها تیمی است که از این منطقه از کشور در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند و واقعا نیازمند است که همه به این دستاورد احترام بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه قدردانی می‌کنم به خاطر تلاشی که مهندسان در این مدت کوتاه کردند برای آماده کردن ورزشکاه برای بازی گل‌گهر و نساجی مازندران عنوان کرد: قابل ستایس است آماده کردن ورزشگاه در مدت ۵۰ روز و تلاش می‌کنم از همه کسانی که تلاش کردند، امیدوارم هر چه سریعتر زمین‌های دیگر سیرجان نیز آماده شوند تا ما بتوانیم تمام تمرینات را در سیرجان برقرار کنیم.

وی افزود: منتظر حمایت‌های تک‌تک شما در این فصل هستم همه می‌دانیم که خبرنگار می‌تواند کمک کند برای یک جو مثبت در درون تیم و بیرون از تیم، همه یک وطیفه داریم دفاع از حیثیت شهر و همه باید کمک کنیم تا زمینه موفقیت تیم را رقم بزنیم و نباید فراموش کنیم این موفقیت، موفقیت تمام شهر است و ما نماینده این شهر هستیم و امیدواریم تا پایان فصل یک همکاری خوب و مثبت در کنار یکدیگر داشته باشیم.

بگوویچ اظهار کرد: هیچ بازی در لیگ برتر نیست کم آسان باشد همه تیم‌ها با آمادگی کامل شرکت می‌کنند باید منتطر یک بازی سخت و محکم باشیم، نساجی مازنداران سابقه یک سال بیشتر در لیگ برتر را دارد و این یک مزیت بالا برای این تیم به حساب می‌آید و به تیم نساجی احترام می‌گذاریم، پشت تیم نساجی یک عده تماشاگر بسیار خوب و متعصب وجود دارند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: توقع یک بازی محکم از دو تیم داریم قطعا به تمام بازیکنان ایمان و باور دارم و منتظر می‌مانیم چه اتفاق می‌افتد و تمام تلاش خود را می‌کنیم که موفق شویم، تا قبل از شروع بازی ترکیبم را اعلام نمی‌کنم.

وی گفت: قطعا در پایان فصل گذشته که صعود گل‌گهر قطعی شد مطالعه کردم و با سیستمی که قرار است سال آینده بازی کنم خیلی فکر و مشورت کردم که بهترین یاران را برای این فصل جذب کنم، در لیست‌های اولیه در هر پست چند نفر با اولویت‌ها قرار دادم و بازیکنان در لیست اول به خاطر مختلف به تیم‌های بزرگ ترجیح دادند که باشند و به سراغ اولویت‌های دیگر رفتم.

بگوویچ خاطرنشان کرد: کاملا راضی هستم از عملکرد یارگیری این فصل برای گل‌گهر و مطمئن هستم که یک تیم خیلی خوب و قدرتمند روانه این فصل کردم که بتوانیم خیلی خوب بازی کنیم، در فوتبال برد و باخت و مساوری وجود دارد و هیچ بهانه‌ای نمی‌توانم پیدا کنم.

وی تصریح کرد: بازی‌های دوستانه و تدارکاتی بسیاری زیادی انجام دادیم با باشگاه‌های مختلف بازی کردیم و از اکثر بازی‌ها و نحوه بازی‌ بازیکنان کاملا راضی بودم، در دوره آماده‌سازی با تیم‌های بزرگی مثل پدیده پرسپولیس و … بازی کردیم و با توجه به تمام شرایط از نتیجه کسب شده راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: هدف برای ما ماندن در لیگ برتر است و بتوانیم رتبه بهتری کسب کنیم و ما تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6050

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.