• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

واکنش باشگاه گل گهر به اعتراض سپاهانی‌ها

  • کد خبر : 7786
  • 29 مهر 1398 - 11:13
واکنش باشگاه گل گهر به اعتراض سپاهانی‌ها

باشگاه گل گهر سیرجان نسبت به اعتراضات سپاهانی‌ها واکنش نشان دادند. بعد از اینکه پرواز تیم سپاهان اصفهان به دلیل فرود در باند هواپیمایی شهر سیرجان صورت بگیرد به کرمان منتقل شد، اعضای باشگاه اصفهانی علیه باشگاه گل گهر با رسانه ها مصاحبه هایی داشتند و اظهار کردند که سه ساعت بیشتر از حد معمول […]

باشگاه گل گهر سیرجان نسبت به اعتراضات سپاهانی‌ها واکنش نشان دادند.

بعد از اینکه پرواز تیم سپاهان اصفهان به دلیل فرود در باند هواپیمایی شهر سیرجان صورت بگیرد به کرمان منتقل شد، اعضای باشگاه اصفهانی علیه باشگاه گل گهر با رسانه ها مصاحبه هایی داشتند و اظهار کردند که سه ساعت بیشتر از حد معمول برای سفر به سیرجان معطلی داشته اند. در این خصوص حیدر افسری مدیر رسانه ای باشگاه گل گهرسیرجان واکنش نشان داد.

افسری درباره مشکلات تیم سپاهان برای سفر به سیرجان اظهار کرد: فرودگاه سیرجان تاریخ ۲۴ مهر نامه زدند که پرواز هواپیمایی تابان حامل اعضای تیم سپاهان قرار است برای بازی مقابل گل گهر به سیرجان بیاید که از نظر ما مشکلی نبود.

وی افزود: به سبب اینکه امکانات در فرودگاه بین المللی کرمان بیشتر از سیرجان بود سپاهانی‌ها تصمیم گرفتند تا به این شهر بروند و در عین حال گفتند که فرودگاه سیرجان به ما مجوز نداده است! اما ریاست فرودگاه سیرجان در تماس به ما گفتند هیچ مشکلی بابت حضور این پرواز نبوده است چراکه هر روز پروازه به باند این فرودگاه انجام می‌شود. حالا سپاهانی‌ها هم در حال مانور دادن روی این قضیه هستند و ما را مقصر می‌دانند.

مدیر برنامه‌ای باشگاه گل گهر همچنین اظهار کرد: در شان سپاهان نیست که با تولید این هجمه‌ها جو را علیه تیم ما متشنج کنند. این حواشی در شان سپاهانی که در جام باشگاه‌های آسیا به میدان رفته است نیست.

افسری در ادامه در مورد مصاحبه اخیر سپاهانی‌ها علیه باشگاه گل گهر بیان کرد: از یک ماه گذشته فتاحی سرپرست تیم با ما برای این بازی در تماس بود و همه چیز از جمله زمین تمرین و هتل مورد بحث بین طرفین قرار گرفت و اگر هم مجوز فرود به این پرواز در سیرجان صادر نشده است به باشگاه ما مربوط نیست.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7786

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.