• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
بگوویچ:

پرسپولیس برای برتری در شهرآورد شانس بیشتری دارد

  • کد خبر : 6858
  • 31 شهریور 1398 - 9:31
پرسپولیس برای برتری در شهرآورد شانس بیشتری دارد

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان از شانس بیشتری نسبت به استقلال برای برتری در شهرآورد برخوردار هستند. «وینگو بگووی» سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان با اشاره به شکست تیمش برابر تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و حقمان شکست نبود. بازی در تبریز برابر هواداران تبریزی کار سختی بود […]

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان از شانس بیشتری نسبت به استقلال برای برتری در شهرآورد برخوردار هستند.

«وینگو بگووی» سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان با اشاره به شکست تیمش برابر تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و حقمان شکست نبود. بازی در تبریز برابر هواداران تبریزی کار سختی بود اما به هر حال بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و تنها روی یک اتفاق گل خوردیم.

وی افزود: عملکرد تیم ما خوب بود. نتیجه بیانگر عملکرد در این بازی نیست چرا که تنها در چند دقیقه پایانی بازی چهار، پنج موقعیت قطعی گلزنی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم اما در مجموع از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی بودم.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در مورد شائبه‌هایی که در مورد گل به خودی بازیکن تیمش مطرح شده بود، اضافه کرد: شرایط بازی ویژه بود اما در فوتبال چنین صحنه‌هایی حتی در بالاترین سطح فوتبال اروپا هم اتفاق می‌افتد. در مجموع همانطور که گفتم از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم.

بگوویچ در ادامه در مورد غیبت سه بازیکن تیمش برابر تراکتور و تاثیر آن روی عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: هر سه بازیکنی که غایب بودند از نفرات اصلی ما هستند اما در فوتبال طبیعی است که روزی نتوانید از همه بازیکنان‌تان استفاده کنید. از طرفی هم از عملکرد بازیکنان جایگزین راضی بودم.

وی خاطر نشان کرد:  بازی با تراکتور تمام شده و باید نگاه رو به جلو داشته باشیم. از امروز به بازی برابر صنعت نفت آبادان فکر می‌کنیم و قصد داریم اولین برد فصل را برابر این تیم جشن بگیریم. عملکرد تیم‌مان در هرسه بازی اخیر امیدوارکننده بود و می‌خواهیم برابر صنعت نفت با توجه به امتیاز میزبانی، موفق ظاهر شویم.

سرمربی  پیشین پرسپولیس در مورد شهرآورد نود و یکم پایتخت هم گفت: هر ۲ مربی تازه‌وارد اما کار بلد هستند. از طرفی نتایج تیم‌ها در هفته‌های گذشته را نمی‌توانیم دلیلی بر برتری تیمی بر تیم دیگر بدانیم.

بگوویچ اضافه کرد: شرایط پرسپولیس برای برتری در شهرآورد نسبت به استقلال بهتر است. از طرفی این تیم در جدول شرایط بهتری دارد و علاوه بر این، این تیم برای نزدیک شدن به صدر جدول نیاز مبرم به سه امتیاز دارد و به همین خاطر این انگیزه را برای پرسپولیس دوچندان می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: از هر نظر چه روحی و روانی و چه از نظر تاکتیکی پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به حریف دارد و از شانس بالایی برای برتری در این دیدار حساس برخوردار است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6858

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.