• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
11

کامنت لیونل مسی و باشگاه بارسلونا برای آرات حسینی

  • کد خبر : 10779
  • 25 فروردین 1399 - 20:02
کامنت لیونل مسی و باشگاه بارسلونا برای آرات حسینی

 آرات حسینی، پسر نابغه ایرانی که در همان سن خردسالی به یک چهره مشهور تبدیل شد، این روزها به همراه پدرش در لیورپول به سر می برد. آرات که الان ۶ ساله است، به واسطه انجام حرکت فوق العاده ورزشی در اینستاگرام شهرت پیدا کرد، اما با تمرینات زیادی که داشت، در فوتبال هم به […]

 آرات حسینی، پسر نابغه ایرانی که در همان سن خردسالی به یک چهره مشهور تبدیل شد، این روزها به همراه پدرش در لیورپول به سر می برد. آرات که الان ۶ ساله است، به واسطه انجام حرکت فوق العاده ورزشی در اینستاگرام شهرت پیدا کرد، اما با تمرینات زیادی که داشت، در فوتبال هم به یک نابغه تبدیل شد.
چندی پیش سایت رسمی فیفا در گزارشی فعالیت‌های آرات را بررسی کرد و از این کودک به عنوان مسی ایرانی نام برد.
آرات که به علت شیوع همه‌گیر ویروس کرونا تمرینات خارج از خانه ندارد و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، به تازگی ویدیوی در فضای مجازی منتشر کرد که واکنش یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال را به دنبال داشت.
او با پیراهن لیونل مسی در خانه به انجام حرکات نمایشی فوتبال مشغول شد و پیش از این کار سلامی به لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا ارسال کرد و اعلام کرد که به او علاقه دارد. ساعاتی پس از انتشار این ویدیو در صفحه رسمی آرات در اینستاگرامش لیونل مسی بعد از پسندیدن این پست برای آرات نوشت:”متشکرم، کلاس بالایی و در حرکاتت می‌بینم و تحت تاثیر قرار گرفتم، در آغوش می‌کشمت.”
همینطور باشگاه بارسلونا هم با یک ایموجی و قلب آبی و قرمز از این استعداد ایرانی حمایت کرد تا بازتاب گسترده‌ای نسبت به در فضای داشته باشد.
پدر آرات فعلا نمی تواند درباره آینده پسرش که به عنوان یک نابغه بین المللی نامش در اروپا هم بر سر زبان ها افتاده پیش بینی دقیقی داشته باشد، اما او مطمئن است در آینده آرات را در یکی از باشگاههای بزرگ اروپایی خواهیم دید.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10779

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.