• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

با عبور از مسی، رونالدو پولسازترین ورزشکار دنیا

  • کد خبر : 16677
  • 13 اردیبهشت 1402 - 21:12
با عبور از مسی، رونالدو پولسازترین ورزشکار دنیا

کریستیانو رونالدو با سبقت گرفتن از لیونل مسی به صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا راه یافت.نشریه فوربس فهرست جدید پردرآمدترین ورزشکاران دنیا را منتشر کرد و در این فهرست کریستیانو رونالدو با سبقت گرفتن از صدرنشین قبلی، لیونل مسی، با درآمد ۱۳۶ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۲ میلادی عنوان پردرآمدترین ورزشکار دنیا را به خود […]

کریستیانو رونالدو با سبقت گرفتن از لیونل مسی به صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا راه یافت.
نشریه فوربس فهرست جدید پردرآمدترین ورزشکاران دنیا را منتشر کرد و در این فهرست کریستیانو رونالدو با سبقت گرفتن از صدرنشین قبلی، لیونل مسی، با درآمد ۱۳۶ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۲ میلادی عنوان پردرآمدترین ورزشکار دنیا را به خود اختصاص داد.
رونالدو در شروع سال جدید میلادی منچستریونایتد را در انتقالی پر حرف و حدیث ترک کرد و راهی باشگاه النصر عربستان شد. با اینکه کیفیت فوتبالی رونالدو نسبت به روزهای درخشش او در چمپیونزلیگ افت کرده است اما این باعث نشده که درآمد مالی این سوپراستار پرتغالی کاهش یابد.
نشریه فوربس در کنار فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا گزارشی منتشر و اعلام کرد کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۲ میلادی مبلغ ۱۳۶ میلیون دلار درآمد داشته که این مجموع دریافتی او از محل دستمزد، پاداش و دریافتی‌های نقل و انتقالاتی بوده است. به غیر از درآمدهای مستقیم فولادی، او از قراردادهای اسپانسرینگ، شرکت در برنامه‌های تبلیغاتی و دیگر موارد مشابه هم مبالغ قابل توجهی کسب کرده است.
رونالدو به این ترتیب با پیشی گرفتن از لیونل مسی که در مدت زمان مشابه ۱۳۰ میلیون دلار درآمد داشت به صدر فهرست فوربس صعود کرد. رتبه سوم این فهرست به کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، تعلق دارد که در این سال ۱۲۰ میلیون دلار درآمد داشته است.
نکته جالب اینجا است که میزان درآمد سالانه رونالدو بیشترین مبلغی است که تا کنون در تاریخ فوتبال ثبت شده است. کریستیانو آخرین بار در سال ۲۰۱۷ در صدر فهرست پردآمدترین ورزشکاران دنیا قرار داشت و حالا بعد از ۵ سال دوباره به این جایگاه برگشته است.

جالب اینجا است که با توجه به اخبار روزهای اخیر به نظر می‌رسد احتمال پیوستن لیونل مسی به رقیب سنتی‌اش کریستیانو رونالدو در عربستان وجود دارد. در این صورت احتمالا بار دیگر شاهد بازگشت مسی به صدر جدول پردرآمدترین ورزشکاران دنیا خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16677

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.