• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10
مجید جلالی:

برخی از بازیکنان پس از توافق با گل‌گهر به تیم دیگری رفتند

  • کد خبر : 10010
  • 18 دی 1398 - 12:15
برخی از بازیکنان پس از توافق با گل‌گهر به تیم دیگری رفتند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: قصد داریم یک مهاجم داخلی را نیز به جمع بازیکنانمان اضافه کنیم. مجید جلالی در خصوص جذب ۵ بازیکن برای تقویت تیم گل‌گهر اظهار داشت: ما در ۱۲ روز گذشته با حدود ۷۰ بازیکن صحبت کردیم. من و همکارانم به اتفاق مدیران باشگاه یک کار شبانه‌روزی انجام دادیم و […]

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: قصد داریم یک مهاجم داخلی را نیز به جمع بازیکنانمان اضافه کنیم.

مجید جلالی در خصوص جذب ۵ بازیکن برای تقویت تیم گل‌گهر اظهار داشت: ما در ۱۲ روز گذشته با حدود ۷۰ بازیکن صحبت کردیم. من و همکارانم به اتفاق مدیران باشگاه یک کار شبانه‌روزی انجام دادیم و می‌توانم بگویم در بعضی روزها حتی ۱۲ ساعت در دفتر باشگاه حضور داشتیم تا کار جذب بازیکنان را انجام بدهیم.

جلالی ادامه داد: یک عده از بازیکنان اعلام کردند که به گل‌گهر نمی‌آیند، برخی دیگر می‌خواستند با مبالغ غیر قابل قبول بیایند، بعضی دیگر با ما به توافق می‌رسیدند اما ناگهان به تیم دیگری رفتند، برخی از بازیکنان نیز باشگاهشان قبول نمی‌کرد که با ما به توافق برسند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در نهایت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در مورد ۵ بازیکن به جمع‌بندی رسیدیم و با توجه به جلساتی که با گروه فنی داشتیم آنها را جذب کردیم.

سرمربی گل‌گهر اضافه کرد: احمد موسوی را از تراکتور تبریز، رضا علیاری را از نساجی مازندران، احمدرضا زنده‌روح را از ماشین‌سازی، میلاد کمندانی را از ملوان و یونس شاکری را هم از تیم شهر خودرو به خدمت گرفتیم. علاوه بر این بازیکنان، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قصد داریم یک مهاجم داخلی را نیز به تیم اضافه کنیم. فعلا در حال مذاکره هستیم. هنوز این انتقال قطعی نشده و بنابراین نمی‌توانم نامی از او ببرم. ضمن اینکه ما قصد داشتیم یک مهاجم خارجی را نیز جذب کنیم اما خیلی از بازیکنان خارجی حاضر نبودند بیایند و تست بدهند و این مسئله برایمان قابل قبول نبود.

وی در مورد شرایط و کیفیت گل‌گهر در حال حاضر گفت: تمریناتمان را به طور مستمر و پیگیر با نفراتی جدید پشت سر می‌گذاریم. نفراتی که به جمع ما اضافه شدند باعث شد تیم روحیه بهتری پیدا کند. سه نفر از این بازیکنان دو روز است که در تمرین هستند، یونس شاکری امروز اضافه می‌شود و زنده‌روح هم از فردا اضافه خواهد شد.

جلالی اضافه کرد: برای آماده‌سازی هر چه بهتر تیم امروز یک بازی دوستانه مقابل نساجی مازندران داریم. هفته آینده هم یک بازی با نفت مسجدسلیمان در سیرجان برگزار می‌کنیم تا در کنار هواداران باشیم و آنها بیایند و تیمشان را ببینند و به امید خدا بیشتر از قبل به این تیم امیدوار شوند. تمام فعالیت‌های ما برای این است که تیم در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کند. در بازی‌های پایانی نیم فصل اول هم تیم رفته رفته بهتر شد و خدا را شکر در حال حاضر هم تیم کیفیت خیلی بهتری پیدا کرده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10010

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.