• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان توسط نیروی دریایی در سیرجان

  • کد خبر : 11085
  • 14 اردیبهشت 1399 - 9:37
توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان توسط نیروی دریایی در سیرجان

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان گفت: رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان سیرجان آغاز شد. علیرضا محمدی اظهار داشت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری که در نیمه شعبان فرمودند«چه خوب است […]

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان گفت: رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان سیرجان آغاز شد.

علیرضا محمدی اظهار داشت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری که در نیمه شعبان فرمودند«چه خوب است ملت ایران در آستانه ماه مبارک رمضان خاطره خوبی در زمینه کمک مؤمنان از خود به جای بگذارند»، آمادگاه  نیروی دریایی ارتش توانست با همت و همدلی کارکنان و خانواده‌ها، کمک‌های انسان دوستانه را جمع‌آوری و توزیع کند.

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان ابراز داشت: بعد از شناسایی اقشار‌آسیب دیده از حادثه کرونا از امروز مرحله اول توزیع کمک‌ها شامل ۵۰۰ بسته حمایتی اغذیه و خواروبار بین جامعه هدف آغاز شد و در دو مرحله دیگر تا پایان ماه مبارک رمضان نیز یک هزار بسته دیگر معیشتی بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

محمدی افزود: در این ماه نیز طی ۳ مرحله طبخ غذای گرم را در محلات هدف داریم و در ماه مبارک هم یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در وقت افطار توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان درحاشیه آغاز کمک‌های مومنانه مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان اظهار کرد: براساس فرمایشات رهبری معظم انقلاب کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل گرفت و امروز همه نهادها و نیروی مسلح شهرستان و خیران و قشرهای مختلف مردم سیرجان در رزمایش مومنانه جلوه دیگری از همدلی و همراهی ایرانیان را به رُخ جهانیان کشیدند.

 وی افزود: در مرحله اول این کمک‌ها در ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۴ هزار سبد کالا در قالب بسته‌های معیشتی بین حامعه هدف و قشرهای مستضعف مالی توزیع شده است و امروز با همدلی و همراهی همه کشور عرصه خدمت‌رسانی و عشق‌ورزی به هموطنان است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.