• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

دستگیری زندانی فراری پس از ۱۱ سال

  • کد خبر : 12344
  • 03 شهریور 1400 - 11:40
دستگیری زندانی فراری پس از ۱۱ سال

 جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری شرور و زندانی فراری پس از ۱۱ سال در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد. سرهنگ عبدالعلی روانبخش با اعلام این خبر گفت: در اجرای دستور واصله از اجرای احکام دادگستری مبنی بر جلب و دستگیری متهم فراری، به اتهام حمل و جابجایی ۲۰۰ کیلوگرم تریاک، تیراندازی، […]

 جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری شرور و زندانی فراری پس از ۱۱ سال در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش با اعلام این خبر گفت: در اجرای دستور واصله از اجرای احکام دادگستری مبنی بر جلب و دستگیری متهم فراری، به اتهام حمل و جابجایی ۲۰۰ کیلوگرم تریاک، تیراندازی، اخلال در نظم عمومی و ضرب و جرح بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به سوابق این شرور بیان داشت: این متهم در سال ۱۳۷۹ به اتهام حمل و جابجایی ۲۰۰ کیلو تریاک به ۲۵ سال حبس محکوم شده بود و پس از گذراندن ۵ سال از محکومیت خود در سال ۸۴ با گذاشتن وثیقه و معرفی ضامن از زندان متواری و در همین مدت اقدام به تیراندازی و مجروح کردن فردی کرده که در همان سال توسط مأموران دستگیر و روانه زندان می‌شود.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: متهم تا سال ۱۳۸۹ در حبس بوده که مجدداً با گذاشتن وثیقه از زندان فرار و اقدام به تیراندازی می‌کند و مدت ۱۱ سال متواری و تحت تعقیب پلیس بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: سرانجام مأموران پلیس امنیت عمومی استان با تلاش‌های شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت موفق شدند محل اختفا این متهم را در استان‌های جنوبی کشور شناسایی کنند.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: مأموران پس از گرفتن نیابت قضائی و با حضور در محل اختفا متهم و با شگردهای خاص پلیسی و در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم و معرفی او به مراجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12344

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.