• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
به منظور اعتلای فرهنگ مطالعه در سیرجان انجام شد؛

دعوت فرماندار ویژه سیرجان از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

  • کد خبر : 16695
  • 16 اردیبهشت 1402 - 22:21
دعوت فرماندار ویژه سیرجان از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

فرماندار ویژه سیرجان گفت: برگزاری جشنواره ها و مسابقات با معرفی کتاب های خواندنی می تواند یکی از راه های جذب مردم به کتابخوانی باشد. در جریان برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، علی یعقوبی پور، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی سیرجان، در پیامی از عموم مردم شهرستان […]

فرماندار ویژه سیرجان گفت: برگزاری جشنواره ها و مسابقات با معرفی کتاب های خواندنی می تواند یکی از راه های جذب مردم به کتابخوانی باشد.

در جریان برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، علی یعقوبی پور، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی سیرجان، در پیامی از عموم مردم شهرستان برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

جشنواره کتابخوانی رضوی، رویدادی مزین به نام ائمه اطهار است و شرکت در این جشنواره با هدف آشنایی با کتاب های با ارزش، پیرامون ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) و اهل بیت (ع)، ترویج فرهنگ رضوی و فرهنگ غنی اسلامی امری مهم و پسندیده است.

جشنواره کتابخوانی رضوی تأثیر بسزایی در ارتقای سطح مطالعه در جامعه دارد. این جشنواره فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با زندگانی امام هشتم(ع) و تشویق عموم به کتاب وکتابخوانی است.

کتابخانه های عمومی با ایجاد بستری برای مطالعه و برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی مانند جشنواره کتابخوانی رضوی به پویایی و نشاط جامعه در حوزه خواندن و کسب آگاهی کمک شایانی می کنند.

جشنواره‌ کتابخوانی رضوی فرصت ارزشمندی است تا علاوه بر آشنایی همه گروه‌های سنی و علاقمند به کتاب و کتابخوانی با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، موجبات اشاعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین گروه های مختلف به ویژه نسل جوان، پویا و با نشاط امروز ایران اسلامی فراهم شود.

برگزاری جشنواره رضوی یکی از برنامه های مفید و کاربردی نهاد کتابخانه ها در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و نیز ترویج فرهنگ رضوی است این جشنواره با معرفی کتاب های مفید و موثر و همچنین تنوع در شیوه برگزاری مسابقه می تواند ارتباط بسیار خوبی با جامعه مخاطب به منظور شناخت ائمه معصومین (ع) برقرار کند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16695

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.