• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
29
با حضور فرمانده ناجا؛

سردار ناظری به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد

  • کد خبر : 4699
  • 12 تیر 1398 - 19:36
سردار ناظری به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد

طی آیینی و با حضور فرمانده ناجا سردار «عبدالرضا ناظری» به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد. سردار رضا بنی‌اسدی‌فر صبح چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: فرصت ۴۶ ماهه فرماندهی انتظامی استان کرمان را به فال نیک می‌گیرم و از همه نهادها، سازمان‌ها و … که با […]

طی آیینی و با حضور فرمانده ناجا سردار «عبدالرضا ناظری» به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد.

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر صبح چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: فرصت ۴۶ ماهه فرماندهی انتظامی استان کرمان را به فال نیک می‌گیرم و از همه نهادها، سازمان‌ها و … که با ما همکاری کردند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به افزایش معنادار بخش جرائم نسبت به وقوع آن افزود: استان کرمان توانسته است در این رابطه موفق به کسب رتبه برتر در سه سال متوالی شود.

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی استان کرمان رتبه برتر کشوری در سه سال متوالی در حوزه مقابله‌ای را توانسته کسب کند همچنین در حوزه امنیتی انتظامی رتبه برتر را در سه سال متوالی به خود اختصاص داده است.

بنی‌اسدی‌فر تصریح کرد: نیروی انتظامی استان کرمان کسب رتبه برتر در حوزه امنیتی اخلاقی طی سه سال متوالی را کسب کرده و در حوزه‌های مشاوره‌ای مقابله با اعتیاد سه سال متوالی کسب رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

وی به کسب رتبه سوم میزان احساس امنیت کلان در کشور توسط نیروی انتظامی استان اشاره کرد و یادآور شد: ما در سال ۹۷ موفق به کسب رتبه سوم در امنیت مالی شدیم.

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: نیروی انتظامی استان کرمان رتبه برتر در جذب و استفاده از ظرفیت خیران امنیت ساز را در سطح کشور به خود اختصاص داده است. همچنین در حوزه نیروی انسانی موفق به کسب رتبه برتر در چهار سال متوالی شده است که همه آنها به برکت تحول جمعی در راستای امنیت مردم و همکاری همه میسر شده است.

در این مراسم سرتیپ دوم «عبدالرضا ناظری» که پیش از این فرمانده انتظامی شرق تهران بود به سمت فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد و از خدمات سردار «رضا بنی اسدی فر» تقدیر شد.

عبدالرضا ناظری متولد سیرجان و بزرگ شده این شهر می‌باشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4699

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.