• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8
فرمانده انتظامی کرمان:

۳۶۰ هزار تبعه خارجی در استان کرمان وجود دارد

  • کد خبر : 13937
  • 17 آذر 1400 - 17:38
۳۶۰ هزار تبعه خارجی در استان کرمان وجود دارد

فرمانده انتظامی کرمان از وجود ۳۶۰ هزار تبعه خارجی در استان کرمان خبر داد. سردار عبدالرضا ناظری در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور اظهار کرد: شاخص‌های امنیت ملی کشور فاصله‌ای معناداری با وضعیت امنیت در کرمان دارد. وی دلیل این مساله را جایگاه جعرافیایی این استان و هم مرزی با استان‌های مرزی عنوان […]

فرمانده انتظامی کرمان از وجود ۳۶۰ هزار تبعه خارجی در استان کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور اظهار کرد: شاخص‌های امنیت ملی کشور فاصله‌ای معناداری با وضعیت امنیت در کرمان دارد.

وی دلیل این مساله را جایگاه جعرافیایی این استان و هم مرزی با استان‌های مرزی عنوان کرد و افزود: البته شاخص‌های امنیتی در استان‌های مرزی بر استان کرمان تأثیرگذار است.

سردار ناظری تراکم جمعیت در کرمان را قریب ۱۸ درصد ذکر کرد و گفت: این پراکندگی جمعیت در شاخص‌های امنیتی تأثیرگذار است.

فرمانده انتظامی کرمان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته شاخص‌های امنیتی در کرمان رشد و ارتقا خوبی داشته و بیش از ۲.۵ درصد در زمینه وقوع سرقت کاهش داریم.

وی گفت: کرمان سال گذشته رتبه دوم کاهش تصادفات را کسب کرد.

سردار ناظری عنوان کرد: جرایم خشن طی امسال در کرمان ۲۱ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: کرمان در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و انهدام باندها، برخورد بی امان با سوداگران به عنوان سنگر اول برخورد با آنها دارد.

وی از رتبه اول کرمان در حوزه کشفیات مواد مخدر در کشور خبر داد و افزود: در این راستا انهدام باندهای قاچاق و شرارت ۷۶ درصد رشد داشته است.

سردار ناظری بیان کرد: طی امسال ۵۲ درگیری در سطح استان انجام شد که ۹۳ درصد با موفقیت کامل به اتمام رسید..

سردار ناظری از افزایش ۶۳ درصدی برخورد و هلاکت قاچاقچیان خبر داد و افزود: در عملیات اخیر به باند شرارتی که مدت‌ها عرض اندام می‌کردند ضربه مهلکی وارد شد.

وی با اشاره به شهادت سه نفر از نیروهای نیروی انتظامی اظهار کرد: دوره بزن و در رو در کرمان تمام شده و در این عملیات شرور اصلی به هلاکت رسید و دو تن دیگر از آنها نیز هلاک شدند.

وی گفت: ادامه این باند را در عملیاتی در کویر نمک در شهربابک و سیرجان زمین گیر کردیم دو تن دیگر دستگیر شدند و بخشی از مواد صنعتی هم کشف شد.

وی بیان کرد: ۳۶۰ هزار نفر اتباع خارجه در کرمان حضور دارند که با اقدامات انجام شده معضل شوتی ها و قاچاق انسان در جاده‌های سطح استان نداریم.

وی خواستار ایجاد زیر ساخت‌های نظامی و انتظامی در کویر شد و افزود: در حوزه پایش تصویری در کرمان دچار کمبود هستیم و پلیس هوشمند نیاز مند توسعه شبکه در سطح استان است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13937

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.