• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

واکنش سازمان لیگ به درخواست استقلال و سپاهان

  • کد خبر : 16612
  • 12 اردیبهشت 1402 - 20:21
واکنش سازمان لیگ به درخواست استقلال و سپاهان

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال به درخواست استقلال و سپاهان برای برگزاری سه هفته پایانی بازی های لیگ همزمان با پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: امروز این درخواست بررسی می‌شود.حساسیت جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در سه هفته مانده به پایان بازی‌های فصل جاری با درخواست اکثر تیم‌های بالا و پایین جدول مبنی […]

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال به درخواست استقلال و سپاهان برای برگزاری سه هفته پایانی بازی های لیگ همزمان با پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: امروز این درخواست بررسی می‌شود.
حساسیت جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در سه هفته مانده به پایان بازی‌های فصل جاری با درخواست اکثر تیم‌های بالا و پایین جدول مبنی بر برگزاری همزمان بازی‌ها همراه شده است. این در حالی است که سازمان لیگ فوتبال بازی‌های هفته بیست و هشتم را برای روزهای جمعه و شنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برنامه ریزی کرده است تا استقلال و سپاهان مدعیان قهرمانی یک روز زودتر از پرسپولیس که در صدر جدول است، بازی کنند.
سهیل مهدی درباره برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال به مهر گفت:
 همه چیز را خیلی ریز بینانه تر از آنچه بیان می‌شود بررسی کرده‌ایم. وقتی می‌گوییم مشکلات سخت افزاری داریم بی دلیل نیست. مشکلات زیادی وجود دارد که ما را مجبور می‌کند نتوانیم گاهی اوقات بازی‌های همزمان را بیشتر کنیم.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال تاکید کرد:
 با این حال درخواست سپاهان و استقلال برای برگزاری بازی با پرسپولیس در یک روز رسیده است و اتفاقاً همین امروز هم بررسی می‌کنیم. تمام باشگاه‌ها می‌توانند شاهد باشند که سازمان لیگ فوتبال دور از هر حاشیه‌ای نهایت همکاری ممکن را انجام می‌دهد. برگزاری بازی‌های فوتبال نیاز به هماهنگی‌هایی دارد که خروجی اش را در قالب برنامه ریزی لیگ برتر مشاهده می‌کنید.

وی تاکید کرد:
 قطعاً درک کامل از هیاهوی فوتبال و لذت از برگزاری آن با حضور تماشاگر هم داریم. تمام عناصر نیز در این راستا اقدام می‌کنند اما همه این مسائل بستگی به جلسات مربوط به هماهنگی بازی دارد که باید انجام شود.
مهدی درباره احتمال تغییر در برنامه‌های هفته جاری یادآور شد:
 هیچ چیز را نمی‌توانم الان مطرح کنم. بستگی به جلسه‌ای دارد که با نظر و صلاحدید بخش‌های مختلف برگزارکننده فوتبال باشگاهی برگزار می‌شود. آنچه به وضوح قابل رؤیت است صداقت کاری و عدم توجه به منفعت‌های یک تیم یا باشگاه خاص است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16612

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.