• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

پلمپ یک واحد صنفی متخلف و تذکر به ۱۰ واحد صنفی در سیرجان

  • کد خبر : 16016
  • 21 اسفند 1401 - 10:05
پلمپ یک واحد صنفی متخلف و تذکر به ۱۰ واحد صنفی در سیرجان

در بازدید دادستان سیرجان از وضعیت بازار این شهرستان در آستانه سال جدید، ضمن تذکر به ۱۰ واحد شیرینی فروشی و مرکز عرضه آجیل و خشکبار، یک مرکز عرضه آجیل و خشکبار به علت گران‌فروشی و عدم رعایت نکات بهداشتی پلمپ و ۷ واحد صنفی دیگر جریمه شدند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در […]

در بازدید دادستان سیرجان از وضعیت بازار این شهرستان در آستانه سال جدید، ضمن تذکر به ۱۰ واحد شیرینی فروشی و مرکز عرضه آجیل و خشکبار، یک مرکز عرضه آجیل و خشکبار به علت گران‌فروشی و عدم رعایت نکات بهداشتی پلمپ و ۷ واحد صنفی دیگر جریمه شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی و رعایت نرخ نامه های مصوب افزود : سلامت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با واحد‌های صنفی که با سهل انگاری سلامت مردم را به مخاطره بیندازند و یا اقدام به گران‌فروشی نمایند، برخورد خواهد شد.

مجتبی قدیمی، حفظ و حراست از حقوق  عامه و نظارت بر بازار قبل از ایام عید نوروز  را از اهداف این بازدید برشمرد و ادامه داد: این بازدید با محوریت کمیته صیانت از حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان و با حضور رئیس اداره تعزیرات حکومتی ، بازرسین مرکز بهداشت، رئیس دایره نظارت بر اماکن عمومی، بازرسان بسیج اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان سیرجان  صورت گرفته است.

شایان ذکر است؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان به همراه جناب آقای براهویی دادیار شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان در قالب دو گروه  از کارگاه‌های شیرینی پزی، شیرینی فروشی ها، مراکز عرضه آجیل و خشکبار و همچنین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای این شهر بازدید کردند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.