• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

گردهمایی حلقه‌های محبت و معرفت در نیروی دریایی سیرجان

  • کد خبر : 15068
  • 26 اردیبهشت 1401 - 8:20
گردهمایی حلقه‌های محبت و معرفت در نیروی دریایی سیرجان

رییس عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: طرح حلقه‌های محبت و معرفت در ارتش موجب بصیرت افزایی و گسترش معارف دینی شده است. حجت الاسلام حسین صنعت پورامیری درمرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان در جمع حلقه‌های محبت و معرفت گفت: هدف این برنامه فرهنگی ارتقای معنویت، بصیرت دینی و انقلابی کارکنان وظیفه […]

رییس عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: طرح حلقه‌های محبت و معرفت در ارتش موجب بصیرت افزایی و گسترش معارف دینی شده است.

حجت الاسلام حسین صنعت پورامیری درمرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان در جمع حلقه‌های محبت و معرفت گفت: هدف این برنامه فرهنگی ارتقای معنویت، بصیرت دینی و انقلابی کارکنان وظیفه و خوشایند سازی محیط سربازی است و یکی از مهمترین اولویت‌های فرهنگی در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران توجه به کارکنان وظیفه است .

وی افزود: ما در ستاد ارتش برای غنی سازی برنامه‌های فرهنگی کارکنان وظیفه از جمله در حوزه‌های قرآن، عترت و نماز و مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، اقدامات جدی و موثری داشته ایم که طرح ابتکاری «حلقه‌های محبت و معرفت» پربارترین برنامه برای سربازان وظیفه بوده است که توسط طلاب و روحانیون منطقه و مراکز اجرا می‌شود.
صنعت پور عنوان کرد: طرح حلقه‌های محبت و معرفت در نیروی دریایی ارتباط صمیمانه جوانان با روحانیت هست که در حوزه‌های اخلاق و احکام و موارد دینی مورد نیاز آنان برگزار می‌شود و مجموعه سربازان و ناویان وظیفه ضمن کسب توان رزمی از یک بصیرت بالا برخوردار می‌شوند و در تغییر نگرش آن‌ها و سمت و سو دادن گرایش آنان به معارف دینی و سبک زندگی اسلامی بسیار موثر است.
در این گردهمایی امیر دریادار دوم حسن مردان فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان گفت: ما امروز برای کارکنان وظیفه باید نگاه تازه‌ای داشته باشیم و همانگونه که در ارتقای آموزش رزمی و دفاعی می‌کنیم در تغییربینش دینی و گرایش آنان به معارف دینی و سبک زندگی اسلامی نیزبرنامه ریزی شده است کارمی شود.
وی افزود: اجرای برنامه‌هایی همچون طرح فرهنگی حلقه‌های محبت و معرفت می‌تواند در کنار آموزش‌های نظامی محیطی دوستانه و جوی صمیمی در اجرای دیگر برنامه‌های فرهنگی خواهد بود.
گفتنی است دراین طرح ناویان وظیفه در حلقه‌های ۷ الی ۱۲ نفره و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی گردهم آمدند و روحانیون شاغل در عقیدتی سیاسی یگان‌ها و برخی طلاب شهرستان سیرجان نیز در جمع صمیمانه ناویان وظیفه نشستند تا ضمن آشنایی با روحیات و شنیدن مسائل و مشکلات این عزیزان، به شبهات و پرسش‌های کارکنان وظیفه پاسخ دادند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.