• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سیرجان خبر داد:

آیین بزرگداشت زادروز دکتر صادقی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 16395
  • 05 اردیبهشت 1402 - 19:34
آیین بزرگداشت زادروز دکتر صادقی برگزار می‌شود

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان از برگزاری یکصد و یکمین زادروز دکتر حاج علی صادقی پزشک فقید و خیّر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، جلسه کمیسیون فرهنگی، ورزشی و گردشگری شورای شهر با موضوع هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری آیین بزرگداشت زادروز پزشک خیّر فقید […]

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان از برگزاری یکصد و یکمین زادروز دکتر حاج علی صادقی پزشک فقید و خیّر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، جلسه کمیسیون فرهنگی، ورزشی و گردشگری شورای شهر با موضوع هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری آیین بزرگداشت زادروز پزشک خیّر فقید حاج علی صادقی صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر، نمایندگان ادارات و برخی مسوولین شهری برگزار شد.

در ابتدای این نشست امین صادقی نایب رییس شورای شهر سیرجان گفت: گرامیداشت یاد و خاطره دکتر صادقی و برگزاری این مراسم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم، مراسمی در خور شأن این پزشک فقید خیّر برگزار شود.

وی یادآور شد: این چهره‌ها تجسم کمالی هستند که جامعه پزشکی و تاریخ سیرجان آن را شایسته می‌داند و این را باید زمزمه کنیم که بزرگی و فرهیختگی از ما و دوران ما چندان دور نیست.

حجت کاظمی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سیرجان در این نشست با اشاره به اهمیت انعقاد تفاهمنامه خواهرخواندگی سیرجان و لنگرود، گفت: سال گذشته آیین بزرگداشت و زادروز صد سالگی دکتر صادقی طی مراسمی

در حاشیه انعقاد تفاهمنامه خواهرخواندگی سیرجان و لنگرود، در این شهر برگزار شد و امسال آیین یکصد و یکمین زادروز این پزشک فقید و خیّر در سیرجان و به میزبانی شورا و شهرداری برگزار می‌شود.

وی با تشریح ابعاد شخصیتی دکتر صادقی افزود: افراد و شخصیت‌های فرهیخته باید مورد توجه و تمجید قرار گیرند که الگویی برای جوانان باشد و هر چند تعداد پزشکان خیّر کم نیست، اما ابعاد اخلاقی و ایثارگر شخصیت دکتر صادقی فراتر از آنچه امروز در ذهن جامعه متصوّر است؛ نقل می‌شود که در خور ادای دِینی شایسته نسبت به این پزشک خودم و فداکار است.

در ادامه همچنین اعظم جوانلری دیگر عضو شورای شهر سیرجان بیان کرد: شخصیت دکتر صادقی فراتر از چیزی است که بیان می‌شود؛ چرا که ستودن این بزرگان، بزرگداشت چهره خود ما در آینه‌های پاک و بی زنگار این فرزانگان است.

در این نشست همچنین رییس مجمع خیرین سلامت سیرجان، رییس جمعیت هلال احمر، نمایندگان ادارات و مسوولین به ارایه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

گفتنی است در این نشست مقرر شد آیین بزرگداشت زادروز دکتر حاج علی صادقی با حضور مسوولان شهری، استانی و کشوری در نخستین روزهای خرداد ماه در سیرجان برگزار و همچنین در راستای اجرای بندهای تفاهمنامه خواهرخواندگی شهر لنگرود، با همکاری دانشکده علوم پزشکی در خصوص تهیه و طراحی جایزه‌ای به نام مرحوم دکتر صادقی با موضوع اخلاق پزشکی که سالانه طی مراسمی به پزشک یا پزشکان برگزیده اهدا می‌گردد، برنامه‌ریزی شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16395

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.