• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
در بازدید عضو شورا عنوان شد:

سردخانه آرامستان توسط شورا و شهرداری راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 16451
  • 06 اردیبهشت 1402 - 21:04
سردخانه آرامستان توسط شورا و شهرداری راه‌اندازی می‌شود

حجت کاظمی عضو شورا و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان صبح امروز به همراه سعید خاتم مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری سیرجان، از اقدامات انجام شده در آرامستان بازدید کرد. وی در این بازدید ضمن بررسی روند اجرای فعالیت‌ها در آرامستان گفت: با توجه به کمبود امکانات […]

حجت کاظمی عضو شورا و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان صبح امروز به همراه سعید خاتم مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری سیرجان، از اقدامات انجام شده در آرامستان بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن بررسی روند اجرای فعالیت‌ها در آرامستان گفت: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات در پزشکی قانونی و بیمارستان‌های سیرجان در خصوص نگهداری اموات، شهرداری سیرجان با پیگیری شورای شهر در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان، روند نصب و راه‌اندازی سردخانه در آرامستان را در دستور کار قرار داد که بزودی و پس از تکمیل سردخانه، مورد استفاده خانواده‌های متوفی قرار می‌گیرد.

حجت کاظمی ادامه داد: با توجه به مشکلات عدیده شهروندان و ظرفیت محدود نگهداری اموات در بیمارستان‌ها و پزشکی قانونی مجموعه شورا و شهرداری بر آن شد تا روند نصب و راه‌اندازی سردخانه در آرامستان را انجام دهد.

در این بازدید روند ساخت ۲۲۰۰ قطعه قبر با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی، چگونگی فعالیت شرکتهای پیمانکاری خدمات نیروی انسانی و حمل اموات، سالن برگزاری مراسمات، جایگاه محل برگزاری نماز میّت و تامین پارکینگ شهروندان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در ادامه بازدیدهای صبح امروز، همچنین روند آسفالت کوچه‌ها و معابر عمومی واقع در کوی مکی‌آباد مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16451

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.