• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7
با هدف استعدادیابی در اردوهای مشترک؛

اردوی مشترک بسکتبالیست‌های نونهال و نوجوان هرمزگان و سیرجان برگزار شد

  • کد خبر : 3147
  • 04 تیر 1397 - 7:45
اردوی مشترک بسکتبالیست‌های نونهال و نوجوان هرمزگان و سیرجان برگزار شد

اولین اردوی آموزشی با حضور ۴۵ بسکتبالیست هرمزگانی و ۳۵ نفر از بازیکنان شهرستان سیرجان، به میزبانی باشگاه فرهنگی و ورزشی گل گهر برگزار شد. علی شمس الدین، مربی تیم های بستکبال باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان از کرمان گفت: اولین اردوی مشترک بسکتبالیست های نونهال و نوجوان هرمزگان و سیرجان که به مدت […]

اولین اردوی آموزشی با حضور ۴۵ بسکتبالیست هرمزگانی و ۳۵ نفر از بازیکنان شهرستان سیرجان، به میزبانی باشگاه فرهنگی و ورزشی گل گهر برگزار شد.

علی شمس الدین، مربی تیم های بستکبال باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان از کرمان گفت: اولین اردوی مشترک بسکتبالیست های نونهال و نوجوان هرمزگان و سیرجان که به مدت ۲ روز برگزار شد، با هدف استعدادیابی در اردوهای مشترک انجام گرفت.

وی افزود: در نخستین روز برگزاری به تعیین سطح، آموزش و تمرین بازیکنان دو استان پرداخته شد و در روز دوم، این اردو با برگزاری مسابقات به صورت کاملا فن فیست و جشنواره ای به کار خود پایان داد.

شمس الدین تصریح کرد: در این اردو که در رده های سنی نونهالان و نوجوانان انجام شد، ورزشکاران به منظور ایجاد انگیزه و بالا بردن سطح کیفی بازی های خود، با دیداری دوستانه و در قالب تیم های ادغامی از هرمزگان و سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

وی برگزاری این اردوهای مشترک را ایده ای جدید در راستای پیشرفت بسکتبال سیرجان عنوان کرد و یادآور شد: از آنجایی که بستکبال، ورزشی پر از هیجان و نشاط و یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی شناخته شده در جهان به شمار می رود، لذا اگر در سیرجان نگاه ها به سوی آینده ای درخشان سوق داده شود، می تواند نام شهرستانمان را نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور و فراتر از آن بر سر زبان ها جاری کند.

شمس الدین از برگزاری اردوهای مشترکی با استان های اهواز و تهران در آینده ای نزدیک به میزبانی باشگاه گل گهر سیرجان خبر داد و افزود: این اردو ها با سایر استان های کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.