• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7
واکنش دادستان سیرجان به ماجرای استعفای شهردار:

با مدیریت شورای شهر، شهردار به محل کارش برمی‌گردد

  • کد خبر : 17317
  • 27 مرداد 1402 - 18:42
با مدیریت شورای شهر، شهردار به محل کارش برمی‌گردد

در پی استعفای علی‌اکبر کریمی‌پور شهردار سیرجان که با واکنش گسترده عموم مردم شهر همراه بود، دادستان عمومی و انقلاب سیرجان از پیگیری ماجرا توسط ایشان و اعضای شورای تامین خبر داد و گفت: قطعا اجازه نخواهیم داد فردی که مردم را به آینده شهر امیدوار کرده، دلسرد شود و عرصه خدمت را خالی کند. […]

در پی استعفای علی‌اکبر کریمی‌پور شهردار سیرجان که با واکنش گسترده عموم مردم شهر همراه بود، دادستان عمومی و انقلاب سیرجان از پیگیری ماجرا توسط ایشان و اعضای شورای تامین خبر داد و گفت: قطعا اجازه نخواهیم داد فردی که مردم را به آینده شهر امیدوار کرده، دلسرد شود و عرصه خدمت را خالی کند.

قاضی مجتبی قدیمی افزود: شورای شهر سیرجان در مقابل مردم و مسئولان شهرستان و استان در آستانه آزمونی بزرگ قرار گرفته‌اند و خوشبختانه رییس و برخی از اعضای شورای شهر حمایت خود را از شهردار پرتلاش سیرجان اعلام کردند و مطمئن هستم که اعضای شورا با مدیریت صحیح این اتفاق تلخ، کام مردم را با جلب رضایت شهردار، شیرین خواهند کرد.

وی ادامه داد: همانطور که امام جمعه محترم نیز در خطبه‌های امروز نماز جمعه اشاره کردند، اقدامات زیرساختی شهردار ستودنی است و شهرداری از لحاظ سالم‌سازی، برنامه‌ریزی صحیح و ریل‌گذاری فنی، در مسیر درستی قرار گرفته است و مجموعه مدیران شهرستان از این روند حمایت خواهند کرد.

این مقام قضایی تصریح کرد: بررسی نظرات مردم در فضای حقیقی و مجازی نشان می‌دهد عموم شهروندان از اقدامات شهردار راضی هستند و مواردی مانند ایجاد گذرها، تملک اراضی بافت فرسوده شهر خصوصا در محدوده بازار و بافت سنتی، باز کردن خیابان بدرجنوبی در محدوده‌ای که دچار موارد سوء اجتماعی است، و ایجاد بوستان‌های جدید در نقاط حاشیه‌ای و توجه ویژه به فضای سبز سیرجان که در وضعیت مناسبی درگذشته قرار نداشته است و انجام آسفالت معابر مورد توجه همشهریان قرار گرفته است.

دادستان سیرجان اضافه کرد: همین که در شرایط اقتصادی فعلی بتوان مردم را راضی نگه داشت و به آینده خوب شهر امیدوار کرد، نشان از تلاش صادقانه، پاکدستی، تجربه و مدیریت دکتر کریمی‌پور است که امیدوارم هر چه سریعتر با تجدیدنظر در استعفای خود به شهرداری باز گردند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17317

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.