• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

نکونام پرستاره‌ترین استقلال تاریخ را از خطیر خواست!

  • کد خبر : 17836
  • 16 دی 1402 - 12:11
نکونام پرستاره‌ترین استقلال تاریخ را از خطیر خواست!

این لیست خرید شش نفره جواد نکونام برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم این تیم را زیر و رو خواهد کرد. از ابتدای حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال به واسطه پشتوانه حمایتی تماشاگران قابل پیش‌بینی بود که کاپیتان اسبق تیم ملی مطابق با دوران بازی و مربیگری‌ در بقیه تیم‌ها، روی مواضع خود در استقلال […]

این لیست خرید شش نفره جواد نکونام برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم این تیم را زیر و رو خواهد کرد.
 از ابتدای حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال به واسطه پشتوانه حمایتی تماشاگران قابل پیش‌بینی بود که کاپیتان اسبق تیم ملی مطابق با دوران بازی و مربیگری‌ در بقیه تیم‌ها، روی مواضع خود در استقلال هم پافشاری کند.
در ادامه این لیست که شامل چهار لژیونر و دو بازیکن شاخص لیگ برتر با سابقه حضور در استقلال است را می‌خوانید؛
* علیرضا جهانبخش (فاینورد)
کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال، سرلیست بازیکنان درخواستی جواد نکونام از علی خطیر است. سرمربی آبی‌ها که عصر جمعه مصاحبه پرمعنایی را انجام داده و توقعات خود از کادر مدیریتی استقلال در نیم‌فصل را اعلام کرده، با یادآوری پیوستنش به استقلال از لالیگا به عنوان کاپیتان تیم ملی، عملا روی غیرممکن بودن جذب بازیکنان لیستش خط کشیده است. از قرارداد جهانبخش با فاینورد شش ماه باقی مانده و باید دید ماموریت تقریبا محال مدیریت باشگاه استقلال برای خرید فوق‌ستاره تیم ملی چگونه پیش خواهد رفت.

* علی قلی‌زاده (لخ‌پوزنان)
وینگر تکنیکی تیم ملی در جام جهانی قطر و بازیکن محبوب کارلوس کی‌روش چشم مورداعتمادترین بازیکن سی‌کیو در ایران را هم گرفته است. نکونام برای پر کردن حفره اسکواد استقلال در پست وینگر دست روی لژیونر فوتبال ایران در لهستان گذاشته و یک کار سخت دیگر به مدیرعامل استقلال واگذار کرده است تا مقدمات جذب فانتزی‌باز تیم ملی را فراهم کند. دو فصل دیگر از قرارداد قلی‌زاده باقی مانده و با توجه به ممنوعیت خرید قرضی لژیونرها، خرید این بازیکن دشوار خواهد بود.
* اللهیار صیادمنش (هال‌سیتی)
یکی از پرخیرترین بازیکنان تاریخ استقلال که از قِبل فروش او سرمایه فوق‌العاده‌ای در چند مرحله نصیب استقلال شد، حالا در لیست خرید دوباره این باشگاه قرار گرفته است. اللهیار صیادمنش که در زمان حضور خطیر در سمت معاون ورزشی باشگاه استقلال لژیونر شده بود، حالا دورمانده از لیست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا، در لیست جواد نکونام برای پیوستن به جمع آبی‌پوشان قرار دارد. سوپراستعداد فوتبال ایران دو سال دیگر با هال‌سیتی قرارداد دارد و خریدن او از این باشگاه حاضر در سطح دوم فوتبال انگلستان امری به معنای واقعی کلمه، دشوار است.

* محمد محبی (روستوف)
عملکرد محمد محبی در استقلال به حدی خوب بود که مطرح‌شدن نام او حوالی این باشگاه هم برای هواداران استقلال جذاب است. نکونام اما خیلی جدی‌تر از این مباحث به دنبال جذب ستاره بوشهری و بازیکن فیکس تیم ملی از روستوف است. بازیکن چندپسته‌ای که حضورش در ترکیب استقلال می‌تواند قدرت فوق‌العاده‌ای به این تیم ببخشد اما قراردادی که دو فصل دیگر از آن باقی مانده، یک سنگ بزرگ پیش پای خطیر برای جذب او خواهد بود.
* امیرحسین حسین‌زاده (تراکتور)
وینگر محبوب فرهاد مجیدی در استقلال لیگ بیست‌ویکم که با آبی‌های پایتخت به یک قهرمانی تاریخی و تکرارنشدنی دست پیدا کرد، در تابستان هم در لیست خرید جواد نکونام قرار داشت اما تراکتور با جیب پُرتر، بازیکن سابق شارلووا را خرید و به لیست نفرات در دسترس خمس اضافه کرد اما حسین‌زاده آن طور که باید و شاید در ترکیب تی‌تی‌ها ندرخشید تا استقلال یک بار دیگر برای خرید او اقدام کند. هرچند تراکتور در کورس با استقلال برای قهرمانی لیگ قرار دارد اما بعید نیست نیاز استقلال به این بازیکن و البته بی‌علاقه‌بودن خمس به امیرحسین، یک نقطه مشترک در تعاملات دو باشگاه شود.

* عارف آقاسی (تراکتور)
بدون تردید یکی از شاخص‌ترین بازیکنانی که زیر نظر جواد نکونام به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد، عارف آقاسی است. بازیکنی که در فولاد زیر نظر نکونام رشد کرد و ملی‌پوش شد و راهی استقلال شد اما در میانه‌های فصل با حضور در تهران نساخت و بار دیگر به تیم سابقش بازگشت. آقاسی هم در پیش‌فصل در لیست خرید نکونام قرار داشت اما باز هم مدیران استقلال قافیه را به تراکتور باختند تا این بازیکن هم راهی تبریز شده و برای پرشورها بازی کند. مدافع میانی ثابت تراکتور در لیگ بیست‌وسوم گزینه نکونام برای تقویت خط دفاعی است و باید دید جذب او از تراکتور تا چه اندازه برای مدیران استقلال، میسر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17836

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.