• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6
ترامپ:

اقدام نظامی علیه ایران همچنان وجود دارد

  • کد خبر : 4289
  • 02 تیر 1398 - 0:02
اقدام نظامی علیه ایران همچنان وجود دارد

رئیس جمهور آمریکا پیش از رفتن به تفرجگاه کمپ دیوید برای رایزنی درباره ایران در جمع خبرنگاران گفت از اینکه ایران هواپیمای سرنشین دار آمریکایی را بر فراز تنگه هرمز سرنگون نکرد قدردانی می‌کنیم. به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت که واشنگتن در مسیر اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران برای جلوگیری از […]

رئیس جمهور آمریکا پیش از رفتن به تفرجگاه کمپ دیوید برای رایزنی درباره ایران در جمع خبرنگاران گفت از اینکه ایران هواپیمای سرنشین دار آمریکایی را بر فراز تنگه هرمز سرنگون نکرد قدردانی می‌کنیم.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت که واشنگتن در مسیر اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران برای جلوگیری از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای است.

وی افزود: امیدوارم نظام ایران از هوشمندی کافی برای رعایت منافع ملتش بهره‌مند باشد.

ترامپ با اشاره به اینکه در حال رفتن به کمپ‌دیوید برای انجام رایزنی‌های بیشتر درباره ایران است، گفت: اقدام نظامی علیه ایران همچنان گزینه‌ای است که وجود دارد.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود گفت که بیاید دوباره به ایران عظمت ببخشیم.

شعار تبلیغاتی ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی وی در سال ۲۰۱۶ نیز این شعار بوده است: بیاید دوباره به آمریکا عظمت ببخشیم.

ترامپ در بخش دیگری از سخنان خود در جمع خبرنگاران گفت: ایران زمانی که پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد با ساقط نکردن هواپیمایی که سرنشین داشت «بسیار هوشمندانه» عمل کرد و ما از این اقدام آنها قدردانی می‌کنیم.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آنها به سلاح هسته‌ای دست نخواهند یافت و زمانی که آنها این موضوع را قبول کنند به کشور ثروتمندی تبدیل خواهند شد و بسیار خوشحال می‌شود و من بهترین دوست آنها خواهم بود. امیدوارم این موضوع اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4289
  • منبع : فارس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. اگر ما را به خیال خام تان از جنگ می ترسانید باید گفت، ایرانیان جنگ طلب نیستند ولی پاسخشان کوبنده است و این جز قانون الهی و انسانی ایران است، اگر می خواهید ایران را از پیشرفت باز دارید خیانتی است که سالیان متمادی انجام دادید و ایران پیشرفت می کند، شماها انسان نیستید که از علم سواستفاده می کنید چه فجایعی از ژاپن گرفته تا منطقه کردید، از نظر اقتصادی بدتر از اعمال نظامی تان، دنیا را ترور اقتصادی می کنید، به خودتان می توانید نگاه کنید و شرمسار خداوند نباشید. ایران علمش در جهت خداشناسی است و ممکن است در علم پیشرفت کند و چیزی بسازد که بدرد دنیا بخورد، ایرانیان راه پیشرفت خود را با نگاه به داخل و ارتباط صنعت و دانشگاه و مراکز علمی و نوبنیان می بینند تا خودکفا شوند و اقتصادشان روی پای خودش بایستد و نهال های کاشته شده به ثمر بنشینند و ممکن است در پزشکی، رویان، دارو و شیمی و فیزیک و…ایران پیشرفتی کند که بدرد دنیا بخورد،ترامپ بدان خداوند ذلیلت می کند و اعتقاد ایرانیان این است که اعمال اخروی انسان باعث سعادت دنیا می شود، یعنی وقتی عدالت و اخلاق و معنویت باشد، اینها هر لحظه توشه ی اخرت می شوند و باعث عزت دنیا می شوند و ایران بشرتر از بشر است و زیر پرچم مزین به نام خداوند یکتا قرار دارد و خداوند پناهگاه مظلومین است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.