• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فلاح خبر داد؛

امدادرسانی بیش از ۲۲۰۰ نفر در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی

  • کد خبر : 17845
  • 16 دی 1402 - 12:37
امدادرسانی بیش از ۲۲۰۰ نفر در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از امدادرسانی به بیش از ۲۲۰۰ نفر در پوشش امدادی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد. رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان، با اشاره به ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه این جمعیت در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از یازدهم الی پانزدهم دی‌ماه گفت: در ۵ روز […]

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از امدادرسانی به بیش از ۲۲۰۰ نفر در پوشش امدادی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان، با اشاره به ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه این جمعیت در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از یازدهم الی پانزدهم دی‌ماه گفت: در ۵ روز گذشته، ۲ هزار و ۲۰٨ نفر برای دریافت خدمات امدادی به نیروهای این جمعیت مراجعه کردند که ۱۸۲ نفر از آنان، به صورت سرپایی درمان و ۱۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به غربالگری فشارخون برای بیش از ۲ هزار نفر ادامه داد: امدادگران و نجات گران هلال احمر در طی این چند روز ۶ نفر مفقود شده را به خانواده‌های آنان باز گرداندند.

فلاح با اشاره به راهنمایی ۳۲۸ نفر از زائرین توسط اعضای جوانان ادامه داد: ۴۳ دستگاه خودروی عملیاتی، امدادی و نجات در ۵ روز گذشته برای عملیات‌های امدادرسانی به کار گرفته شده است.

وی افزود: تاکنون ۳۲۶ نیروی عملیاتی در قالب ۴۶ تیم برای ارائه خدمات امدادی در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی حضور یافتند.

گفتنی است، مدت اجرای ارائه خدمات امدادی مراسم طرح به مدت ۸ روز، از یازدهم الی هجدهم دی‌ماه است و تمامی شعب و پایگاه‌های امداد و نجات استان کرمان، برای ارائه خدمات در حالت آماده‌باش قرار دارند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17845

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.