• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

امضای نیمار زیر قرارداد الهلال

  • کد خبر : 16823
  • 24 مرداد 1402 - 8:56
امضای نیمار زیر قرارداد الهلال

نیمار قرارداد رسمی با الهلال را امضا کرده و به زودی راهی عربستان می‌شود. طبق آخرین گزارش‌ها، انتقال نیمار به الهلال عربستان تمام شده است. تمام مدارک جهت این انتقال تکمیل شده و آزمایشات پزشکی نیز امروز در پاریس با موفقیت انجام شد.درحالیکه گفته می‌شد نیمار تا روز سه شنبه به عربستان سفر می‌کند در برنامه […]

نیمار قرارداد رسمی با الهلال را امضا کرده و به زودی راهی عربستان می‌شود.
 طبق آخرین گزارش‌ها، انتقال نیمار به الهلال عربستان تمام شده است. تمام مدارک جهت این انتقال تکمیل شده و آزمایشات پزشکی نیز امروز در پاریس با موفقیت انجام شد.
درحالیکه گفته می‌شد نیمار تا روز سه شنبه به عربستان سفر می‌کند در برنامه جدید قرار است او نهایتا تا پایان هفته جاری به این کشور سفر کند.
امروز رسانه‌های سعودی تایید کردند که نیمار قراردادی ۲ ساله امضا کرد که شامل شرکت در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵ در آمریکا می‌شود.
نیمار بدین ترتیب به فوق ستاره‌هایی از جمله کریستیانو رونالدو و کریم بنزما می‌پیوندد که قبلاً با باشگاه‌های عربستانی قرارداد بسته‌اند.
ستاره برزیلی در تابستان امسال به جدایی نزدیک نبود اما شایعاتی درمورد تمایل او برای بازگشت به بارسلونا مطابق چند فصل اخیر وجود داشت.

پس از تور پیش فصل باشگاه پاری سن ژرمن خبر داد که مارکو وراتی، کیلیان امباپه و نیمار در لیست فروش قرار گرفته‌اند که همین مسأله علاقه باشگاه‌های عربستان برای جذب این بازیکنان را برانگیخت.
درحالیکه سرنوشت وراتی مشخص نیست و امباپه هم با رد پیشنهاد الهلال در پاری سن ژرمن ماندنی شد، در نهایت نیمار این تابستان پاریس را ترک خواهد کرد.
او در سال ۲۰۱۷ با انتقال ۲۲۲ میلیون یورویی بارسلونا را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست اما به دلیل مصدومیت‌هایی که داشت نتوانست آنطور که باید در این باشگاه خوش بدرخشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16823

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.