• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان:

با افزایش خودسرانه قیمت نان در سیرجان برخورد می‌شود

  • کد خبر : 14625
  • 18 اردیبهشت 1401 - 9:04
با افزایش خودسرانه قیمت نان در سیرجان برخورد می‌شود

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان سیرجان با هدف ارتقاء کیفیت وساماندهی واحدهای نانوایی ؛ بررسی مشکلات بهداشتی نانوایی های سطح شهرستان به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان واعضای جلسه درمحل فرمانداری برگزار شد. اکبر عباسپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان در خصوص افزایش قیمت نان گفت:هیج گونه مکاتبه ای […]

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان سیرجان با هدف ارتقاء کیفیت وساماندهی واحدهای نانوایی ؛ بررسی مشکلات بهداشتی نانوایی های سطح شهرستان به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان واعضای جلسه درمحل فرمانداری برگزار شد.

اکبر عباسپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان در خصوص افزایش قیمت نان گفت:هیج گونه مکاتبه ای مبنی بر افزایش قیمت نان به ما ابلاغ نشده و نانوایی هایی که خودسرانه نسبت به افزایش قیمت نان اقدام کنند متخلف هستند و با آنان برخورد قانونی و قاطع می شود چراکه هیچگونه تغییری در نرخ ها اعمال نشده است.
وی افزود: بنابر این در زمینه تامین آرد نانوایی ها هیچگونه مشکل و جای هیچگونه نگرانی نیست و نان با همان قیمت گذشته عرضه می شود.

عباسپور بر تشدید نظارت ها بر واحدهای صنفی و نانوایی های سیرجان تاکید کرد و اظهار داشت: نظارت ها در تمامی روزهای هفته  با دقت بیشتری صورت می گیرد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی صورت می پذیرد.
وی از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در زمینه افزایش قیمت خودسرانه از جمله قیمت نان در نانوایی ها مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در سریعترین زمان، بررسی شود و با فرد متخلف برخورد صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.