• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان:

نانوایی‌های آزاد پز سیرجان ساماندهی می شوند

  • کد خبر : 14291
  • 30 فروردین 1401 - 11:59
نانوایی‌های آزاد پز سیرجان ساماندهی می شوند

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان گفت:باید نانوایی‌هایی که اقدام به پخت نان محلی می‌کنند شناسایی و ساماندهی شوند.جلسه کارگروه آرد و نان با هدف ارتقاء کیفیت و ساماندهی واحد‌های نانوایی آزاد پز، بررسی مشکلات توزیع آرد و رسیدگی به مشکلات بهداشتی نانوایی‌های سطح شهرستان…

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان گفت:باید نانوایی‌هایی که اقدام به پخت نان محلی می‌کنند شناسایی و ساماندهی شوند.

جلسه کارگروه آرد و نان با هدف ارتقاء کیفیت و ساماندهی واحد‌های نانوایی آزاد پز، بررسی مشکلات توزیع آرد و رسیدگی به مشکلات بهداشتی نانوایی‌های سطح شهرستان با حضور اکبر عباسپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

اکبر عباسپورمعاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان ضمن تاکید به ساماندهی نانوایی‌های آزاد پز به منظور نظارت و کنترل بیشتر، گفت:از آنجایی که ذائقه بخشی از شهروندان به سمت نان‌های محلی است لذا به منظور حفظ این ذائقه و احترام به آنها باید نانوایی‌هایی که اقدام به پخت نان محلی می‌کنند شناسایی و ساماندهی شوند.

او با بیان اینکه سرانه مصرف آرد در شهرستان نسبت به جمعیت بیشتر است، گفت:به هیچ عنوان نباید اجازه داده شود تا آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع و با تخلفات احتمالی به صورت جدی برخورد شود.

عباسپور به تامین گندم، آرد و صرفه جویی در توزیع به نانوایی‌ها به همت شرکت غله شهرستان تاکید کرد و گفت: نانوایانی که مرتکب تخلف از جمله رعایت نکردن ساعت پخت نان به ویژه در نوبت عصر برای تامین نان افطار روزه داران و همچنین کم‌فروشی، کاهش کیفیت نان یا عرضه آرد خارج از شبکه شوند به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و مشمول  جریمه خواهند شد.

او می‌گوید:از عموم شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل؛گرانفروشی، کم فروشی، تعطیلی واحد‌های نانوایی و … در واحد‌های صنفی مختلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14291

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.