• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
رقابت‌های لیگ برتر والیبال

شروع دور برگشت با باخت قهرمان نیم‌فصل

  • کد خبر : 17925
  • 21 دی 1402 - 7:48
شروع دور برگشت با باخت قهرمان نیم‌فصل

تیم فولاد سیرجان در اولین بازی نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری ارومیه متحمل شکست شد. هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال کشور تیم فولاد سیرجان میزبان شهرداری ارومیه بود.  بازی این هفته با یک دقیقه سکوت برای شهیدان حادثه تروریستی کرمان آغاز شد. تیم فولاد سیرجان بازی را خوب شروع کرد و به‌راحتی […]

تیم فولاد سیرجان در اولین بازی نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری ارومیه متحمل شکست شد.

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال کشور تیم فولاد سیرجان میزبان شهرداری ارومیه بود.

 بازی این هفته با یک دقیقه سکوت برای شهیدان حادثه تروریستی کرمان آغاز شد. تیم فولاد سیرجان بازی را خوب شروع کرد و به‌راحتی در دست اول با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ برنده میدان شد.

 در دست دوم نیز بلند قامتان فولاد سیرجان از حریف خود شهرداری ارومیه پیش بودند، اما این پایان این دست نبود و در نهایت این تیم ارومیه بود که توانست این دست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شود.

بازی در دست سوم با امتیاز برای تیم میهمان بود و از تیم میزبان جلو افتاد و این برتری را ادامه داد، اما تیم فولاد با بازی هوشمندانه توانست امتیازهای از دست داده را جبران کند و دو تیم در امتیاز ۱۵ برابر شدند و از این برابری تیم ارومیه خوب استفاده کرد و خودش را به امتیاز ۲۵ رساند و این دست را هم پیروز شد و۲ بر یک از تیم قهرمان نیم‌فصل جلو افتاد.

 بازی به دست چهارم کشیده شد و دو تیم پابه‌پای هم پیش رفتند. یک امتیاز، یک امتیاز پیش می‌رفتند و در امتیاز ۲۳ دو تیم برابر شدند که شهرداری ارومیه توانست امتیاز ۲۴ را به‌دست آورد و بلندقامتان فولاد سیرجان به‌دنبال گرفتن امتیاز و مساوی بودند تا با بهره‌گیری از تجربه خود این دست را به نفع خود تمام کنند، اما یک اشتباه سبب شد تا شهرداری ارومیه در آغاز نیم‌فصل دوم و دور برگشت اولین شکست این دور را به فولاد سیرجان تحمیل کند.

 تیم فولاد سیرجان ایرانیان با ۳۸ امتیاز در جایگاه اول قرار دارد و هفته آینده با چادرملو اردکان بازی می‌کند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17925

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.