• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
برگزاری جشن ازدواج آسان به‌مناسبت میلاد امام حسن(ع)

۳۲ زوج سیرجانی به خانه بخت رفتند

  • کد خبر : 14216
  • 28 فروردین 1401 - 15:49
۳۲ زوج سیرجانی به خانه بخت رفتند

با برپایی جشن ازدواج آسان، ۳۲ زوج جوان سیرجانی در قالب ازدواج فاطمی به میمنت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) راهی خانه بخت شدند.حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان امروز در مراسم جشن ازدواج فاطمی اظهار کرد: ازدواج آسان علاوه بر تامین سلامت و نشاط جامعه…

با برپایی جشن ازدواج آسان، ۳۲ زوج جوان سیرجانی در قالب ازدواج فاطمی به میمنت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) راهی خانه بخت شدند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان امروز در مراسم جشن ازدواج فاطمی اظهار کرد: ازدواج آسان علاوه بر تامین سلامت و نشاط جامعه از بروز آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند و ازدواج رحمت الهی است که باید همه برای ازدواج جوانان کمک کنند واین مهم به فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: جوانان این شهرستان نسبت به برگزاری ازدواج آسان اهتمام جدی داشته باشند واگر دلمان با خدا باشد زندگی در صفا و صمیمیت تداوم خواهد داشت.

امام جمعه سیرجان تصریح کرد: تسهیل در ازدواج جوانان و قناعت زوجین در ابتدای زندگی سبب تشکیل هرچه سریع‌تر زندگی و دوام و پایداری ازدواج خواهد شد و ازمجموعه عواملی که در برگزاری آیین ازدواج آسان ۳۲ زوج مشارکت مادی و معنوی داشتند قدردانی می‌شود.

علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان در این مراسم با اشاره به ترویج فرهنگ ازدواج آسان گفت: ترویج ازدواج آسان یکی از برنامه‌های فرهنگی شهرستان است و امروز ۳۲ زوج جوان با کمترین تشریفات و هزینه زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته هم ۴۰ زوج جوان با مراسمی ساده و آسان زندگی مشترک خود را آغاز کردند و ضرورت دارد که خیران و اقشار مختلف باید برای برپایی ازدواج‌های آسان کمک کنند تا بتوان الگوی ساده زندگی را برای زوج‌های جوان نهادینه کرد و این راه و رسم زندگی را سرمشق از ائمه معصومین علیهم‌السلام برای ازدواج جوانان اجرایی کرد.

 حسن خدامی رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان و عاقد ۳۲ زوج جوان نیز در این مراسم  گفت: فراهم‌کردن زمینه ازدواج آسان جوانان یک وظیفه همگانی و باید به آن توجه ویژه شود وافراد خیر و مسؤولان باید همه دست‌به‌دست هم بدهند تا مراسم ازدواج جوانان فراهم شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.