• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
تل آویو:

تا حماس نابود نشود به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم

  • کد خبر : 18169
  • 28 دی 1402 - 9:19
تا حماس نابود نشود به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ادامه یافتن جنگ غزه تا زمان نابودی حماس خبر داد. علی‌رغم فشار‌های بین المللی و درخواست‌های کشور‌ها و مردم جهان برای استقرار آتش بس فوری در غزه، مقامات صهیونیست تاکید دارند تا زمانی که به اهداف خود در این نبرد دست نیابند هرگز حاضر به پایان بخشیدن به توحش خود […]

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ادامه یافتن جنگ غزه تا زمان نابودی حماس خبر داد.

علی‌رغم فشار‌های بین المللی و درخواست‌های کشور‌ها و مردم جهان برای استقرار آتش بس فوری در غزه، مقامات صهیونیست تاکید دارند تا زمانی که به اهداف خود در این نبرد دست نیابند هرگز حاضر به پایان بخشیدن به توحش خود نیستند. تلفات سنگین غیرنظامیان که از سوی مقامات بین المللی نسل کشی فلسطینیان خوانده شده است نیز نتوانسته از شدت توحش این رژیم بکاهد. 
به گزارش الجزیره، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا زمانی که جنبش مقاومت فلسطین حماس نابود نشود، ما به جنگ در غزه ادامه خواهیم داد. 
وی در ادامه با تکرار سخنان مقامات ارشد صهیونیست از جمله بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، افزود: ارتش اسرائیل حق ندارد تا زمانی که اسرای ما از دست حماس آزاد نشده‌اند جنگ را متوقف کند. 
گالانت با اشاره به از بین رفتن توهم امنیتی که رژیم صهیونیستی سال‌ها درباره آن اغراق کرده بود، خاطر نشان کرد: اگر جنبش حماس به طور کامل نابود نشود، ما نمی‌توانیم در اسرائیل زندگی کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان گفت: اسرائیل نیازمند آن است که تمامی توانایی‌های نظامی عمده حماس را از بین ببرد و این جنبش را به طور کامل از قدرت در غزه خلع کند.
سخنان این مقام صهیونیست پیرو ۳ هدف اصلی بود که نتانیاهو از جنگ غزه برای این رژیم ترسیم کرده بود. این ۳ هدف عبارتند از: ۱- از بین بردن حماس ۲- آزاد کردن اسرای صهیونیست ۳- نابودی زیرساخت‌های غزه؛ به حدی که این باریکه دیگر تهدیدی برای اسرائیل در آینده نباشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=18169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.