• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
0
دعوای توئیتری

توئیت عجیب ایلان ماسک در مورد احتمال مرگش

  • کد خبر : 14777
  • 20 اردیبهشت 1401 - 9:37
توئیت عجیب ایلان ماسک در مورد احتمال مرگش

رئیس آژانس فضایی روسیه خطاب به ایلان ماسک در توییتر نوشت: «تو به نیرو‌های فاشیست در اوکراین تجهیزات ارتباطی دادی مهم نیست که چقدر احمقانه رفتار می‌کنی، باید در این خصوص پاسخگو باشی.» ایلان ماسک در پاسخ به این توییت با لحنی طنزآمیز نوشت: «واژه “نازی” به معنای آن چیزی که او فکر می‌کند نیست. […]

رئیس آژانس فضایی روسیه خطاب به ایلان ماسک در توییتر نوشت: «تو به نیرو‌های فاشیست در اوکراین تجهیزات ارتباطی دادی مهم نیست که چقدر احمقانه رفتار می‌کنی، باید در این خصوص پاسخگو باشی.» ایلان ماسک در پاسخ به این توییت با لحنی طنزآمیز نوشت: «واژه “نازی” به معنای آن چیزی که او فکر می‌کند نیست. اگر تحت شرایط مرموزانه‌ای بمیرم، از آشنایی با تو (دیمیتری روگوزین) خوشحالم!»

رئیس آژانس فضایی روسیه، ایلان ماسک را به دلیل ارائه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در سرتاسر اوکراین مورد انتقاد قرار داده و تلاش‌های وی را در راستای خرید توییتر و “بازگشت آزادی بیان به این شبکه اجتماعی” مورد تمسخر قرار داده است.
به نوشته روزنامه دیلی میل، ایلان ماسک، مدیرعامل میلیاردر شرکت تسلا اطلاعاتی را که از دیمیتری روگوزین، رئیس آژانس فضایی روسیه دریافت کرده بود، توییت کرد.
روگوزین که ادعا کرده روسیه می‌تواند تمام کشورهای ناتو را در عرض نیم ساعت نابود کند، ایلان ماسک را به دلیل ارائه تجهیزات استارلینک به ارتش اوکراین و آنچه که آن‌ها “گردان آزوف نازی‌ها” می‌نامند، متهم کرده است.
رئیس آژانس فضایی روسیه خطاب به ایلان ماسک در توییتر نوشت: «تو به نیروهای فاشیست در اوکراین تجهیزات ارتباطی دادی. مهم نیست که چقدر احمقانه رفتار می‌کنی، باید در این خصوص پاسخگو باشی.»
ایلان ماسک در پاسخ به این توییت با لحنی طنزآمیز نوشت: «واژه “نازی” به معنای آن چیزی که او فکر می‌کند نیست. اگر تحت شرایط مرموزانه‌ای بمیرم، از آشنایی با تو (دیمیتری روگوزین) خوشحالم!»
این رشته از توییت‌ها واکنش بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است؛ همچنین مادر ایلان ماسک که ظاهرا از شوخی پسرش ناراحت شده، در توییتی به همراه صورتک‌های عصبی نوشت: «این شوخی اصلا بامزه نیست.»
ایلان ماسک هم در جواب مادرش نوشت: «متاسفم! سعی میکنم زنده بمانم!»
دیمیتری روگوزین که از آغاز حمله روسیه به اوکراین (۲۴ فوریه) “رویکرد خصمانه‌ای” نسبت به ایلان ماسک داشه است، او را “شیطان کوچک” نامید و از شرکت تسلا انتقاد کرد.
وی حتی تلاش‌ ماسک را در راستای خرید توییتر و ایده بازگشت آزادی بیان به این شبکه اجتماعی را مورد تمسخر قرار داد و ایلان ماسک را فردی “خرپول” نامید.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14777

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.