• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:

دستگیری سه سارق و کشف ۳۰ میلیارد اموال سرقتی در سیرجان

  • کد خبر : 14686
  • 19 اردیبهشت 1401 - 8:50
دستگیری سه سارق و کشف ۳۰ میلیارد اموال سرقتی در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری سه سارق و دو مالخر و کشف ۱۲ فقره سرقت تجهیزات برق ،مخابرات ،،اب و فاضلاب به ارزش ۳۰ میلیارد در این شهرستان خبر داد.سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات برق ، مخابرات ، آب و فاضلاب در مناطقی از شهرستان سیرجان موضوع به […]

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری سه سارق و دو مالخر و کشف ۱۲ فقره سرقت تجهیزات برق ،مخابرات ،،اب و فاضلاب به ارزش ۳۰ میلیارد در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات برق ، مخابرات ، آب و فاضلاب در مناطقی از شهرستان سیرجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش های ماموران پلیس آگاهی و پی جویی های تخصصی ۳ متهم دخیل در این سرقت ها شناسایی و با اعلام به کلانتری ها و پاسگاه های تابعه ،تلاش برای دستگیری آنان ادامه یافت.
این مقام پلیس تصریح کرد: پیگیری های بی‌وقفه پلیس نتیجه داد و در نهایت ، سارقان با یک دستگاه خودروی پژو حین سرقت ترانس برق در یکی از روستاهای حومه خیرآباد توسط ماموران پاسگاه انتظامی خیرآباد دستگیر شدند.
سرهنگ امیر سبتکی ادامه داد : متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود ضمن معرفی دومالخر مرتبط با خود ، به ۱۲ فقره سرقت از تجهیزات مخابرات ،برق ، آب و فاضلاب اعتراف کردند و برخی اقلام مسروقه شامل ۴ ترانس برق، کابل های مخابراتی ، کابل برق ، دریچه های فلزی آب و فاضلاب به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از مخفیگاه آنان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان داشت :این متهمان به صورت باندی با یک خودروی پژو مکان های مورد نظر را در نقاط روستایی کم جمعیت انتخاب و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت می‌کردند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.