• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
با اجرای کریدور اصفهان - سیرجان

مسیر مرکز کشور به بندرعباس کوتاه‌تر می‌شود

  • کد خبر : 4226
  • 31 خرداد 1398 - 21:11
مسیر مرکز کشور به بندرعباس کوتاه‌تر می‌شود

مسیرمرکز کشور به بندرعباس با بهسازی کریدور اصفهان -سیرجان ،۱۵۰کیلوتر کوتاه تر می شود . به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای معاون وزیرراه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه خود به استانهای اصفهان و یزد با بازدید ازمسیر این کریدور دراستانهای […]

مسیرمرکز کشور به بندرعباس با بهسازی کریدور اصفهان -سیرجان ،۱۵۰کیلوتر کوتاه تر می شود .

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای معاون وزیرراه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه خود به استانهای اصفهان و یزد با بازدید ازمسیر این کریدور دراستانهای یادشده ، افزود : این راه اصلی با کوتاهی که در طول مسیرمرکز کشور به بندرعباس ایجاد می کند ،همچنین با توجه به فعال بودن معادن سنگ در این مناطق و پتانسیل حمل بارهای سنگین و معدنی ،از اهمیت خاصی برخوردار است و می تواند در مواقع اضطرار جایگزین مسیر اصلی شود .

براساس این گزارش عبدالهاشم حسن نیا که در آستانه سفرهای تابستانی از محور یزد ـ شیراز درحوزه استان یزد بازدید می کرد، اظهار داشت: با توجه به اینکه سفرهای تابستانی آغاز شده است ،باید مرمت تابلوها، انجام خط‌کشی محورها و ‌آشکارسازی نقاط پرحادثه، مدنظر باشد .

وی در ادامه این سفر، ضمن بازدید از روند کار اکیپ امانی فعال در محور ابرکوه به سورمق که در حال اصلاح شیب شیروانی هستند،با راهداران دیدار کرده و با تاکید براینکه در راه‌های کویری، آمار واژگونی خودروها بالاست و اغلب حوادث بر اثر خواب آلودگی و واژگونی خودرو رخ می‌دهد، برلزوم تسریع در انجام پروژه های اصلاح شیب شیروانی تاکید کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور همچنین خاطرنشان کرد: با اصلاح شیب شیروانی در این محورها، اگر حادثه‌ای رخ دهد، شدت آن همچنین خسارت و تلفات آن کمتر خواهد بود.

این گزارش حاکی است معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به استان یزد، در مرکز استان در پایانه حمل و نقل بار نیز حضور یافت و با جمعی از رانندگان حاضر در پایانه بار به گفتگوی صمیمانه پرداخته ،تمامی بخشهای پایانه اعم از سالن اعلام بار و سرویس ‌های بهداشتی، محل استراحت رانندگان و … را بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4226

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.