• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

مهمان خاص و مشترک استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر : 16671
  • 13 اردیبهشت 1402 - 21:09
مهمان خاص و مشترک استقلال و پرسپولیس

رئیس سازمان خصوصی سازی با حضور در تمرین استقلال، به گفتگو با کادرفنی و بازیکنان پرداخت. تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت. حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی به دعوت ریکاردو ساپینتو، راهی محل تمرین آبی پوشان شد و و ضمن بازدید از کمپ مرحوم ناصر حجازی با اعضای تیم، کادرفنی و بازیکنان دیدار و […]

رئیس سازمان خصوصی سازی با حضور در تمرین استقلال، به گفتگو با کادرفنی و بازیکنان پرداخت.
 تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت. حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی به دعوت ریکاردو ساپینتو، راهی محل تمرین آبی پوشان شد و و ضمن بازدید از کمپ مرحوم ناصر حجازی با اعضای تیم، کادرفنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.
ساپینتو در این دیدار پس از استقبال از قربان‌زاده، تلاش رئیس سازمان خصوصی سازی را به جنگیدن برای صداقت در فوتبال ایران توصیف کرد و حمایت خودش و بازیکنان را از تحول در باشگاه اعلام کرد.
برخی از بازیکنان استقلال از جمله عارف غلامی نیز در گفتگو با رییس سازمان خصوصی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه به ویژه قراردادها را خواستار شدند.
غلامی که خسرو حیدری، بهزاد غلامپور و زبیر نیک نفس را نیز در کنار خود می دید، در صحبت هایی که با قربان‌زاده داشت، خواستار حل مشکلات پرتعداد استقلال شد.
قربان‌زاده هم وعده داد که بطور ویژه به این موضوع رسیدگی کند و در ادامه با مسوولان پارک ارم درخصوص موضوع اختلاف زمین ۱۶ هزارمتری وزارت ورزش و پارک ارم گفتگو کرد.

البته حضور رئیس سازمان خصوصی سازی تنها به دیدار با استقلالی ها محدود نمی شود و گفته می شود که قربان‌زاده امروز عصر نیز از ورزشگاه شهید کاظمی و تمرین باشگاه پرسپولیس بازدید خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16671

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.