• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7
در پی دستور معاون اول رییس جمهور

نخستین بخش کالاهای رسوبی گمرکات بندرعباس به سیرجان رسید

  • کد خبر : 17463
  • 29 مهر 1402 - 18:44
نخستین بخش کالاهای رسوبی گمرکات بندرعباس به سیرجان رسید

 مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمان گفت: منطقه ویژه اقتصادی سیرجان برای پذیرش یک هزار کانتینر از کالاهای رسوبی گمرکات بندرعباس توافق کرد که ۳۰ کانتینر در مرحله اول وارد این منطقه شده است. عباس سام نژاد روز شنبه اظهار کرد: در اجرای ماموریت محوله از سوی معاون اول رییس جمهور مبنی […]

 مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمان گفت: منطقه ویژه اقتصادی سیرجان برای پذیرش یک هزار کانتینر از کالاهای رسوبی گمرکات بندرعباس توافق کرد که ۳۰ کانتینر در مرحله اول وارد این منطقه شده است.

عباس سام نژاد روز شنبه اظهار کرد: در اجرای ماموریت محوله از سوی معاون اول رییس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای رسوبی که در بندر شهید رجایی بندرعباس انبار شده بودند، منطقه اقتصادی سیرجان در مرحله اول پذیرای ۱۰۰ کانتینر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به زیرساخت های لازم و موقعیت مناسب گمرک و منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان سیرجان یک هزار کانتینر به این منطقه ویژه اقتصادی خواهد رسید تا پس از طی مراحل قانونی و دستور قضایی از طریق مزایده به فروش برسند.

سام نژاد ادامه داد: در صدد هستیم با توجه به شرایط خوب و موقعیت گمرک و منطقه ویژه اقتصادی در سیرجان و حمایت همه جانبه مسئولان استان و شهرستان بتوانیم اداره جمع آوری و فروش املاک تملیکی این شهرستان را در زودترین وقت راه اندازی کنیم.

محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور در ۱۶ شهریور سال جاری در سفری چند ساعته به هرمزگان، آخرین وضعیت کالاهای رسوب شده در بنادر و گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر را مورد بررسی قرار داد و مقرر شد آخرین وضعیت رسوب کالاها و نحوه ترخیص، تسهیل و تسریع در ترخیص کالاها با قید فوریت انجام شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17463

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.