• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7
امام جمعه سیرجان:

نقد منصفانه را موجب پیشرفت کار دولت می دانیم

  • کد خبر : 6109
  • 02 شهریور 1398 - 10:31
نقد منصفانه را موجب پیشرفت کار دولت می دانیم

امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه گفت: هفته دولت یادآور خدمات دولت ها و مسئولان نظام است و مردم نیز در کنار دولت هستند تا با اتحاد و همبستگی به پیشرفت و اقتدار بیشتر برسیم و ما ضمن حمایت از دولتمردان نقد منصفانه را کمک به دولت و پیشرفت کار مسئولان می دانیم. […]

امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه گفت: هفته دولت یادآور خدمات دولت ها و مسئولان نظام است و مردم نیز در کنار دولت هستند تا با اتحاد و همبستگی به پیشرفت و اقتدار بیشتر برسیم و ما ضمن حمایت از دولتمردان نقد منصفانه را کمک به دولت و پیشرفت کار مسئولان می دانیم.

حجت الاسلام سید محمود حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهوری و هیئت دولت افزود: رهبری نظام در این دیدار دوران مسئولیت را لطف خداوند دانستند و قدردانی از این لطف را ضروی عنوان کردند و خواستار اقتصاد دانش بنیان، اولویت بندی امور و توجه به اقتصاد و فرهنگ و اقدام در تولید داخل و رونق تولید و جلوگیری از ول انگاری فرهنگی شدند که همه باید برای موفقیت و پیشرفت نظام اسلامی رهنمودهای معظم له را عملی کنیم و با اتحاد و همبستگی به اقتدار و عزت ملت و کشورمان استمرار بخشیم.

وی با اشاره به اینکه حکومت اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) قرار خواهد گرفت گفت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی که زمینه طلوع حکومت امام زمان (عج) خواهد بود دولتمردان باید دارای ویژگی هایی همچون مدیریت جهادی، اقدام عملی به شعارهای اسلامی، پاکدستی و ساده زیستی، نظارت بر مجموعه تحت مدیریت، رعایت حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از حیف و میل بیت المال، تعهد برنامه اجرایی در تحقق اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام فروشی نفت و معادن و همچنین توجه و اقدام جدی در رفع مشکلات مردم داشته باشند.

امام جمعه سیرجان با قدردانی از مردم و مسئولان به دلیل برگزاری مراسم ایام دهه ولایت به مناسبت های مختلف این هفته نیز پرداخت و اول شهریور روز پزشک را نیز تبریک گفت.

وی قشر پزشک را همراه مردم و در کنار دولت و مسئولان در رفع مشکلات جامعه عنوان کرد و سپس به ۲۵ ذیحجه روز خانواده اشاره کرد و نهاد خانواده را موثرترین بخش زندگی اجتماعی در رسیدن به جامعه ای سالم دانست.

حجت الاسلام حسینی پیشرفت های دولت سوریه در سرکوب تروریست ها و پیروزی در شهر شیخون را یک پیروزی تعیین کننده و یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت اعلام کرد و پیشرفت های مردم یمن در رسیدن به پیروزی، سقوط پهباد آمریکایی، ترس صعودی ها و عقب راندن ۹۰ هزار نیروی سعودی از مرزها را نقطه عطفی برای رسیدن به پیروزی نهایی و شکست جبهه آمریکایی و صهیونیستی در منطقه دانست.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.