• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
فرمانده انتظامی استان خبر داد

پایان کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیارد ریالی فروش خودرو در کرمان

  • کد خبر : 17389
  • 03 مهر 1402 - 20:36
پایان کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیارد ریالی فروش خودرو در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیارد ریالی در حوزه حواله‌های جعلی خودرو و تلاش برای احقاق حق ۱۳۷ مالباخته مرتبط با این پرونده خبر داد. سردار ناصر فرشید امروز سوم مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: با ارجاع چندین پرونده و شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان از طریق فروش […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیارد ریالی در حوزه حواله‌های جعلی خودرو و تلاش برای احقاق حق ۱۳۷ مالباخته مرتبط با این پرونده خبر داد.

سردار ناصر فرشید امروز سوم مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: با ارجاع چندین پرونده و شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان از طریق فروش حواله‌های جعلی خودرو منجر به ایراد خسارت‌های سنگین به مردم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان کرمان قرار گرفت.

وی افزود: در این پرونده مالباختگان از طریق آگهی‌های فریبنده برخی شبکه‌های پیام رسان به خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی تا ۳۰۰ و حتی ۵۰۰ میلیون تومان ارزانتر ترغیب و با قراردادهای ۹۰ روزه نسبت به واریز وجه به حساب آنها اقدام و کلاهبرداران نیز با تحویل تعدادی خودرو به متقاضیان در موعدهای مقرر، مردم را به خرید مجدد و هم چنین افزایش خودروهای ثبت نامی ترغیب می‌کردند اما در ادامه پس از دریافت مبالغ هنگفت به هیچ طریق پاسخگوی مراجعان و مالباختگان نبودند.

فرشید تصریح کرد: در این راستا با پیگیری‌های پلیس آگاهی پنج نفر از اعضای این باند کلاهبرداری دستگیر و تاکنون ۱۳۷ مالباخته که جمعا بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری شده شناسایی شده و تلاش برای احقاق حق آنها و بازگرداندن سرمایه‌هایی که برای خرید خودرو از دست داده‌اند، در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه از رفع تصرف ۵۰ هزار متر مربع زمین از اراضی ملی در محدوده شهرستان کرمان خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی در منطقه کوهپایه و با بررسی میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی به صورت غیرقانونی به تصرف درآمده است.

وی افزود: در این راستا ماموران پاسگاه”ده‌لولو” کوهپایه با هماهنگی قضایی به همراه نماینده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به محل اعلامی اعزام و اراضی مذکور رفع تصرف شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=17389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.