• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۱

پرسپولیس از موقعیت‌های کم، بهتر استفاده کرد

  • کد خبر : 16503
  • 10 اردیبهشت 1402 - 21:45
پرسپولیس از موقعیت‌های کم، بهتر استفاده کرد

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بازیکنان ما در نیمه دوم استثنایی برگشتند. مجتبی سرآسیایی پس از حذف گل گهر در جام حذفی اظهار داشت: دو نیمه متفاوت بود. نیمه اول پرسپولیس بهتر بازی کرد. از موقعیت های کم خودشان خوب استفاده کردند. نیمه دوم ما کاملا به بازی برگشتیم. آنچه که برنامه ریزی […]

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بازیکنان ما در نیمه دوم استثنایی برگشتند.

مجتبی سرآسیایی پس از حذف گل گهر در جام حذفی اظهار داشت: دو نیمه متفاوت بود. نیمه اول پرسپولیس بهتر بازی کرد. از موقعیت های کم خودشان خوب استفاده کردند. نیمه دوم ما کاملا به بازی برگشتیم. آنچه که برنامه ریزی کرده بودیم برای نیمه دوم کاملا همین بود.

وی افزود: یعنی چیدمان ما طوری بود که بازی را ارزیابی و کنترل کنیم. فقط تنها اتفاق بد بازی گل‌های خورده ما بود. نباید در نیمه اول گل می‌خوردیم چون می‌دانستیم در نیمه دوم می‌خواهیم شکل بازی‌مان را عوض کنیم و به این تیم گل می‌زدیم ولی اتفاقی که باید برای ما نیفتاد. بازیکنان ما در نیمه دوم استثنایی برگشتند. شکل بازی را کنترل و موقعیت سازی کردند. خیلی خوب بازی کردند اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم.

مربی گل گهر گفت: پرسپولیس در نیمه اول از موقعیت‌های کم خودش بهتر استفاده کرد و ۲ گل زد و بازی را برد. در جام حذفی حق اشتباه نداریم اما متاسفانه اشتباه کردیم. بازی را باختیم ولی پرسپولیس مثل همیشه بزرگ بود. از حضور این همه هوادار خوب لذت بردیم. فضای خیلی خوبی بود. می‌توانستیم قطعا برنده بازی باشیم. به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم. 

سرآسیایی در مورد داوری این بازی، اظهار داشت: من صحنه خاصی ندیدم و زیاد هم روی آن ریز نشدم ولی از خود یونس (شاکری) هم که پرسیدم گفت روی ضربه سر آخر در ۱۸ قدم (پرسپولیس)، مدافع دستش را روی سرش گذاشت و توپ به دستش خورد. فکر می‌کنم آن صحنه پنالتی بود.

وی در خصوص بازی‌های آینده گل گهر در لیگ، گفت: قطعا اینطور بازی نمی‌کنیم. شکل بازی فرق می‌کند. شرایط متفاوتی خواهیم داشت. برای ان بازی قطعا کادرفنی گل گهر برنامه خاص خودش را دارد. این بازی و جام حذفی برای ما تمام شده، اول به بازی با آلومینیوم و بعد پرسپولیس فکر می‌کنیم.

در بازی امروز پرسپولیس با برتری ۲-۱ مقابل گل گهر سیرجان مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد. 

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16503

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.