• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4
گل‌گهر ۰ _ آلومینیوم ۱

تداوم روزهای بد پسا ژنرال برای سیرجانی‌ها

  • کد خبر : 16683
  • 16 اردیبهشت 1402 - 21:58
تداوم روزهای بد پسا ژنرال برای سیرجانی‌ها

دو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک بیست‌وهشتمین تقابل فصل جاری را برابر یکدیگر به‌ نمایش گذاشتند که آلومینیوم با تک‌گل میلاد فخرالدینی به پیروزی رسید. در یکی از سه جدال پایانی هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌ودوم، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه سردار شهیدقاسم سلیمانی […]

دو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک بیست‌وهشتمین تقابل فصل جاری را برابر یکدیگر به‌ نمایش گذاشتند که آلومینیوم با تک‌گل میلاد فخرالدینی به پیروزی رسید.

در یکی از سه جدال پایانی هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌ودوم، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه سردار شهیدقاسم سلیمانی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که نتیجه آن پیروزی یک بر صفر آلومینیومی‌ها مقابل گل‌گهر میزبان بود.

محمدحسین اکبر منادی، شایان مصلح، علیرضا آرتا، بهنام برزای، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده‌لو، سیدمحمدرضا حسینی، یونس شاکری، نوید عاشوری و مرتضی تبریزی با نظر سعید الهویی مقابل آلومینیوم قرار گرفتند. همچنین حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائد رحمتی، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی، محمد مسلمی‌پور، میلاد فخرالدینی، سیدمحمد احسان حسینی و عماد میرجوان ۱۱ بازیکن آغازکننده بازی برای آلومینیوم بودند.

قضاوت این دیدار برعهده ایمان کهیش به‌عنوان داور وسط بود و کمک‌های اول و دوم وی مرتضی هوشیار و رضا حیدری، کهیش را در امر سوت‌زنی یاری کردند. ضمن اینکه کهیش در این دیدار به آرمین سهرابیان و علیرضا آرتا از گل‌گهر سیرجان و میرهادی میرجوان از آلومینیوم اراک کارت‌زرد نشان داد.

جدال گل‌گهر رده ششمی و آلومینیوم رتبه هفتمی که تا قبل از این بازی میان‌شان ۱۰ امتیاز اختلاف وجود داشت از لحاظ جدولی باتوجه به سهمیه لیگ‌قهرمانان آسیا که احتمالاً به آنان نمی‌رسد بسیار حائزاهمیت نبود اما می‌توانست رتبه‌شان را برای دو هفته پایانی دست‌خوش تغییر کند. این تقابل در نیمه‌اول اتفاق خاصی نداشت و بدون‌گل به پایان انجامید.

اما در ابتدای نیمه‌دوم و درحالی‌که فقط شش دقیقه از زمان بازی سپری شده بود، میلاد فخرالدینی دقیقه ۵۱ توپی که از سمت راست خط‌دفاعی گل‌گهری‌ها به داخل محوطه‌جریمه فرستاده شده بود را در شرایطی که مدافعان میزبان هم غفلت کردند پس از کنترل با روی پای‌راست محکم و پرقدرت به گوشه بالای سمت‌چپ دروازه محسن فروزان فرستاد.

شاگردان سعید الهویی برای فرار از شکست خانگی به‌سمت دروازه آلومینیوم یورش بردند و حتی سیدمحمدرضا حسینی در دقیقه ۵۹ با زیرکی موفق شد از مدافعان میهمان پنالتی بگیرد اما حسین پورحمیدی ستاره ایرالکو ضربه امین قاسمی‌نژاد را مهار کرد و یک گل را برای تیم مهدی رحمتی خرید.

در ۳۰ دقیقه باقی‌مانده توپی از خط دروازه دو تیم رد نشد و آلومینیوم سه‌امتیاز ارزشمند را از سیرجان به اراک برد؛ بدین ترتیب گل‌گهر که از زمان جدایی امیر قلعه‌نویی و سپردن هدایت این تیم به سعید الهویی فقط یک برد داشته و علاوه‌بر دو تساوی، دو شکست در لیگ برتر و یک شکست در جام‌حذفی را ثبت کرده با ۴۵ امتیاز در جایگاه ششم ماند و فرصت صعود به جایگاه پنجم و قرار گرفتن به‌جای مس رفسنجان را از دست داد.

از سوی دیگر آلومینیوم اراک با سیدمهدی رحمتی پس از ۹ بازی بالاخره طعم پیروزی در لیگ برتر را تجربه کرد و با گرفتن سه‌امتیاز، ۳۸ امتیازی شد و با صعود یک‌پله‌ای در جدول، بالاتر از فولاد خوزستان روی جایگاه هفتم ایستاد. ایرالکویی‌ها با کلین‌شیت در بازی امروز به عملکرد فوق‌العاده خط‌دفاعی‌شان جان‌تازه‌ای بخشیدند و کماکان با دریافت ۱۳ گل پس از پرسپولیس و مس رفسنجان دومین خط‌دفاع برتر لیگ را در اختیار دارند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16683

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.