• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
در نشست فراکسیون جنوب مجلس با وزیر بهداشت

حسن‌پور خواستار ارتقا دانشکده علوم پزشکی سیرجان به دانشگاه شد

  • کد خبر : 14412
  • 05 اردیبهشت 1401 - 19:58
حسن‌پور خواستار ارتقا دانشکده علوم پزشکی سیرجان به دانشگاه شد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در نشست مشترک اعضای فراکسیون جنوب مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت و درمان خواستار رسیدگی به مشکلات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر شد. شهباز حسن‌پور در این نشست با اشاره به جمعیت شهرستان سیرجان و خدمات دانشکده علوم پزشکی سیرجان …

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در نشست مشترک اعضای فراکسیون جنوب مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت و درمان خواستار رسیدگی به مشکلات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر شد.

شهباز حسن‌پور در این نشست با اشاره به جمعیت شهرستان سیرجان و خدمات دانشکده علوم پزشکی سیرجان به شهرستان های همجوار خواستار ارتقا دانشکده علوم پزشکی سیرجان به دانشگاه علوم پزشکی و افزایش تعداد دانشجویان رشته پزشکی از ۲۰ نفر با ۵۰ نفر شد.
وی افزود: حسن پور همچنین با اشاره به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان سیرجان خواستار پرداخت معوقات کارکنان بخش بهداشت و درمان و کارانه پرستاران و پزشکان شهرستان سیرجان و تامین اعتبار جهت احداث پردیس دانشکده سیرجان شد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر همچنین خواستار تبدیل مرکز بهداشت و درمان لاله زار بردسیر به مرکز درمان شبانه روزی، ایجاد مرکز بهداشت و درمان در باغبار بردسیر، تکمیل پروژه مرکز اموزش بهورزی شهرستان بردسیر و تامین تجهیزات ازمایشگاهی مورد نیاز بیمارستان قائم (عج) بردسیر شد.
 شایان ذکر است فراکسیون پیشرفت و توسعه جنوب مجلس شورای اسلامی شامل استانهای بوشهر؛ خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس،کرمان، هرمزگان و یزد از جمله بزرگترین فراکسیونهای مجلس است که با همدلی نمایندگان عضو این فراکسیون مسایل مربوط به پیشرفت و توسعه جنوب کشور را پیگیری می کند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14412

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.