• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
جلالی:

هفته ها شایسته این پیروزی بودیم

  • کد خبر : 9565
  • 03 دی 1398 - 19:10
هفته ها شایسته این پیروزی بودیم

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: دوره سختی گذراندیم تا به این مرحله رسیدیم و این برد می تواند شروع یک دوره بزرگ برای باشگاه گل گهر باشد. مجید جلالی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پس از برد تیم‌اش مقابل ماشین سازی تبریز افزود: این برد را اول به هواداران گل گهر سیرجان تقدیم […]

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: دوره سختی گذراندیم تا به این مرحله رسیدیم و این برد می تواند شروع یک دوره بزرگ برای باشگاه گل گهر باشد.

مجید جلالی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پس از برد تیم‌اش مقابل ماشین سازی تبریز افزود: این برد را اول به هواداران گل گهر سیرجان تقدیم می کنیم که صبورانه با تعصب پای تیم خود ایستاند و در نهایت به همه کسانی که به نحوی برای تیم و شرکت گل گهر تلاش می کنند، تقدیم می کنیم.

وی تاکید کرد: گل گهر هفته هاست که شایسته این پیروزی است و این ادعا به وضوح در بازی های اخیر این تیم دیده می شد که چگونه پیشرفت خوبی در بازی ها داشتیم.

جلالی تلاش و دوندگی بازیکنان گل گهر در این بازی را ستودنی خواند و ادامه داد: در طول بازی امروز یک موقعیت هم به حریف ندادیم و به خوبی حریف را کنترل کردیم که خوشبختانه توانستیم قبل از تعطیلات نیم فصل رو سفید از زمین خارج شویم. بچه ها با اضطراب و تلاش فراوان نتیجه بازی را تا پایان نگه داشتند.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان در مورد تعویض مجدد علی باقری پس از ورودش به زمین اظهار کرد: علی باقری بازیکن امید گل گهر است وقتی در تعویضی وارد زمین شد نتوانست وظایفی که برایش تعیین شد را دقیق انجام دهد برای همین ما نتوانستیم در چنین بازی سختی درنگ کنیم و تعویض شد.

جلالی به حضور دیروز مدیرعامل شرکت گل گهر در تمرین پیش از بازی این تیم اشاره کرد و گفت: در شرایطی که بازیکنان فشار روحی زیادی به دلیل نتیجه نگرفتن تحمل می کردند و احساس خوبی از نگاه های دیگران نداشتند، آقای ملارحمن مدیرعامل شرکت گل گهر در تمرینات در جمع بازیکنان قرار گرفت و این اقدام در افزایش روحیه امروز بچه ها تاثیر فراوان داشت.

وی ادامه داد: چون شرایط سخت تمرینی و اردویی داشتیم، بچه های تیم یک هفته استراحت می کنند، سپس چند روز تمرین و پس از آن به اردوی تمرینی کیش خواهیم رفت و در تعطیلات نیم فصل چند بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

گل گهر سیرجان امروز در بازی معوقه از هفته یازدهم، مقابل ماشین سازی تبریز از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به برتری یک بر صفر رسید.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9565

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.